اخبار نساجی

تولیدکنندگان نیازمند آموزش در مباحث صادراتی

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

دولت می‌تواند از طریق آموزش در مباحث صادراتی و بازاریابی‌های بین‌المللی و حمایت‌های مالی کمک شایانی به تولید کنندگان کند.

حمیدرضا نبی‌زاده کارشناس اقتصادی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه یک یاز مهمترین مسائل برای توسعه صادرات ایران حمایت های اداری و دولتی است گفت: برای پشتیبانی صادرات کشور باید قوانین و مقررات را به نحو موثر و مطلوب اتخاذ کنیم.

نبی‌زاده بیان داشت شرکت‌های تخصصی مدیریت صادرات میتوانند در زمینه افزایش صادرات بسیار راهگشا باشند.

به طوری که این نکته از اولویت بالایی برخوردار است.

وی افزود: بسیاری از بنگاه‌های تولید ی بر اساس مزیت‌ها شکل نگرفتند چرا که همیشه در بخش‌های مختلف انتظارات غیر منطقی وجود دارد.

نبی‌زاده خاطر نشان کرد: افزایش صادرات در کشور حمایتهایی که از طرف دولت برای تولیدکنندگان صورت میگیرد می‌تواند نقش مهمی را در توسعه اقتصادی کشور ایفا کند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

وی با تاکید بر آن که باید برای رشد اقتصادی کشور تلاش کرد، گفت: برای رشد اقتصادی کشور اولین قدم از بین بردن موانع آن است که با تشکیل یک تیم کارشناسانه میتوان با نظارت رئیس جمهور و متولی آن وزیر کشور در یک نشست اعلام کر د که در آمایش سرزمین نیازمند یک نظر سنجی هستیم که این نیازها باید اولویت‌بندی شود و مشکلات اقتصادی پیدا شده و برای از بین بردنشان تلاش کرد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×