اخبار فرش ماشینی

نشست هیأت‌مدیره انجمن صنایع نساجی ایران با صاحبان صنایع نساجی کشور هندوستان

 

نشست هیأت‌مدیره انجمن صنایع نساجی ایران با صاحبان صنایع نساجی کشور هندوستان

 

هیأتی تجاری متشکل از صاحبان صنایع نساجی کشور هندوستان جهت دیدار و گفتگو با فعالان این صنایع در ایران عازم تهران بوده و از تاریخ ۱۱ بهمن ماه سال جاری در ایران حضور خواهند یافت.

اعضای این هیأت آمادگی خود جهت تأمین نیاز صنایع نساجی کشور به مواد اولیه همچون اکریلونیتریل، پنبه، پلی‌استر، ویسکوز، اکریلیک و همچنین ماشین آلات این صنعت را اعلام نموده اند. بر اساس این گزارش، با توجه به مشکلاتی که تحریم‌های بین‌المللی برای بانک‌های ایرانی ایجاد نموده است، بخشی از مطالبات پول نفت ایران به روپیه در بانک‌های هندوستان موجود است که شرکت‌های ایرانی می توانند از طریق گشایش اعتبار با روپیه برای واردات مواد اولیه مورد نیاز اقدام نمایند.

بر اساس این گزارش، مقرر گردیده تا هیأت مذکور در روز پنجشنبه مورخ ۱۲ بهمن ماه نشستی با هیأت مدیره انجمن صنایع نساجی ایران برگزار نموده و درخصوص افزایش مراودات تجاری فیمابین مذاکره نمایند. حضور در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و همچنین بازدید از واحدهای فعال صنایع نساجی در استان اصفهان و شهر کاشان از دیگر برنامههای این هیأت در مدت زمان حضور خود در ایران میباشد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

بدینوسیله از علاقمندان دعوت به عملی می آید تا در صورت تمایل به حضور در نشست مورخ ۱۲ بهمن ماه، مراتب آمادگی خود را به دبیرخانه انجمن اعلام نمایند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×