اخبار نساجی

مشکل اسناد مالکیت شهرک صنعتی هلال آران و بیدگل حل شد

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی از حل مشکل اسناد مالکیت شهرک صنعتی هلال آران و بیدگل خبر داد.

سید جواد ساداتی نژاد پیش از ظهر سه شنبه در نشست خبری با خبرنگاران اظهار داشت: با پیگیری ها و نشست هایی که با مدیر کل راه و شهرسازی استان و سایر مسئولان مربوطه به عمل آمد با موافقت اخیر ایشان مشکل سند مالکیت شهرک صنعتی هلال نیز برطرف شد.

وی با تشکر از توجه و اهتمام مدیر کل راه و شهرسازی استان اصفهان و مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان در خصوص شهرک هلال گفت: با حل مشکل اسناد دو شهرک صنعتی آران و بیدگل، صاحبان صنایع که در این دو شهرک مشغول فعالیت هستند می‌توانند در قالب تسهیلات بانکی اعتبارات مورد نیاز برای ارتقای واحدهای صنعتی خود را مهیا کنند.

نماینده کاشان و آران و بیدگل مساحت زمین‌های درگیر شهرک سلیمان صباحی و هلال را به ترتیب ۶۶ و ۱۳۷ هکتار عنوان کرد و ادامه داد: یکی از مهمترین و نخستین درخواست صاحبان صنایع فرش ماشینی منطقه با حل مشکلات اسناد زمین این شهرک ها برطرف می شود.

وی با اشاره به تعیین شعار اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در سالجاری، تاکید کرد: حفظ و حمایت از صنایع و صنعتگران و تولیدکنندگان داخلی کمک به تحقق اقتصاد مقاومتی و تداوم و تقویت چرخه کار و تولید در منطقه است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
×