اخبار نساجی

آخرین وضعیت کیفی خودروهای داخلی اعلام شد

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

آخرین وضعیت کیفی خودروهای داخلی اعلام شد

تیانا، ماکسیما، گرند ویتارا، مگان و تندر۹۰ پارس خودرو به عنوان با کیفیت‌ترین خودروهای سواری بهمن‌ماه معرفی شدند.

به گزارش سرویس اقتصادی جام نیوز، در یازدهمین ماه امسال از میان ۲۴ خودروی سواری بررسی شده، نیسان تیانا برای چندمین ماه متوالی عنوان با کیفیت‌ترین خودرو را به خود اختصاص داد و پس از آن نیسان ماکسیما و سوزوکی گرند ویتارا در رتبه‌های دوم و سوم کیفیت قرار گرفتند.

مگان، تندر ۹۰ پارس خودرو، تندر ۹۰ ایران خودرو و هیوندای آوانته نیز در رده‌های چهارم تا هفتم جدول کیفیت بهمن‌ماه قرار دارند و پس از آنها پژو۲۰۶ صندوق‌دار و پژو ۲۰۶ در رتبه‌های هشتم و نهم جدول کیفیت قرار گرفته‌اند.

ریو هم که در حال خداحافظی از ایران است، بهمن‌ماه با یک پله ارتقا نسبت به دی‌ماه رتبه‌ی دهم جدول کیفیت را به خود اختصاص داده و پس از آن ام.وی.ام ۵۳۰ در رده‌ی بعدی قرار گرفته است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

سمند نیز در رده ۱۲ جدول قرار گرفته و پس از آن به ترتیب پژوهای پارس و ۴۰۵ خراسان در رده های بعدی قرار دارند.

پژو ۴۰۵ هم رده ۱۵ جدول کیفیت را به خود اختصاص داده و پس از آن لیفان ۶۲۰ در رده ۱۶ و ام.وی.ام شاسی بلند X33 (تیگو) و تیبا نیز به ترتیب رده های ۱۷ و ۱۸ جدول کیفیت را به خود اختصاص داده‌اند. ام.وی.ام ۱۱۰ و چری ویانا نیز با قرار گرفتن در رده های ۱۹ و ۲۰ این جدول قرار گرفته‌اند.

اما این ماه نیز انواع خودروهای پراید به عنوان کم‌کیفیت‌ترین خودروهای سواری شناخته شدند و به ترتیب سایپا X132 کاشان، سایپا X131 پارس خودرو، سایپا X132 و سایپا X131 در رده‌های آخر جا خوش کردند. البته باید توجه داشت که در میان خودروهای بررسی شده، تیانا، ماکسیما و گرند ویتارا گران‌ترین و خانواده پراید و ام.وی.ام۱۱۰ ارزان‌ترین خودروها هستند.

کاپرا در صدر وانت‌ها
اما از میان شش وانت بررسی‌شده نیز بار دیگر وانت چینی کاپرا (گروه بهمن) برای چندمین ماه متوالی به عنوان با کیفیت‌ترین وانت موجود در بازار معرفی شد.

وانت مزدا تک‌کابین (بهمن) و وانت دیزل زامیاد (زامیاد) نیز رتبه‌ی دوم و سوم این بخش را به خود اختصاص دادند و وانت مزدا دوکابین (بهمن) نیز در رده چهارم جدول قرار دارد.

وانت پیکان تبریز (ایران‌خودرو) و وانت نیسان CNG (زامیاد) نیز به ترتیب به عنوان کم‌کیفیت‌ترین وانت‌های بررسی‌ شده معرفی شدند.

با کیفیت‌ترین اتوبوس و مینی‌بوس‌ها
از میان هفت اتوبوس و مینی‌بوس بررسی‌شده نیز اتوبوس بین شهری ولوو B9 به عنوان با کیفیت‌ترین اتوبوس شناخته شده و پس از آن اتوبوس بین‌شهری ۴۲۱۲ در رتبه‌ی دوم قرار گرفته است.

اتوبوس بین شهری ۴۲۱۲ مارال در رده سوم این جدول قرار دارد و پس از آن اتوبوس شهری ۳۱۱۲ و مینی بوس هیوندایی کروز در رده‌های چهارم وپنجم این جدول قرار دارند.

هم‌چنین اتوبوس شهری SLF و اتوبوس شهری LCK به عنوان بی‌کیفیت‌ترین اتوبوس‌های بهمن‌ماه معرفی شده‌اند.

ولوو FH، با کیفیت‌ترین کامیون‌
اما بهمن‌ماه امسال از میان ۱۱ کامیون و کامیونت بررسی‌شده، کامیون ولوو FH به عنوان با کیفیت‌ترین خودرو این بخش شناخته شده و پس از آن کامیون یوروکارگو در رده‌ی دوم جدول کیفیت قرار گرفته است.

کامیونت ایسوزو NPR، کامیون ایسوزوNQR، کشنده اسکانیا G380 و کامیون البرز کشنده نیز به ترتیب در رده‌های سوم تا ششم جدول کیفیت قرار گرفته و پس از آنها کامیون‌های البرز کمپرسی ۳۷۵، البرز باری و کامیونت هیوندایی مایتی در رده‌های هفتم تا نهم جدول جای گرفته‌اند.

کامیون سنگین بنز WH و کامیون کاویان قزوین نیز به ترتیب پایین‌ترین رتبه‌های جدول کیفیت بهمن‌ماه را به خود اختصاص داده و به عنوان کم‌کیفیت‌ترین کامیون‌های بهمن‌ماه شناخته شده‌اند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×