اخبار فرش ماشینی

مشکلات صنعت نساجی اصفهان در حال برطرف شدن است

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

اصفهان – خبرگزاری مهر: دبیر انجمن صنایع نساجی اصفهان گفت: مشکلات صنعت نساجی این استان به تدریج در حال برطرف شدن است.

مظفر چلمغانی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه فعالیتهایی به منظور رفع مشکلات صنعت نساجی در سطح استان اصفهان انجام گرفته است، افزود: طی ماه‌های اخیر، مسئولان در حوزه‌های مختلف حمایت‌هایی را از صنایع نساجی استان اصفهان انجام داده‌اند که با این حمایت‌ها، مشکلات این صنعت نیز در حال رفع شدن است.

وی با اشاره به اینکه تسهیلات و شرایط خاصی برای اختصاص زمین به واحدهای نساجی در سطح استان اصفهان در نظر گرفته شده است، اظهار داشت: بر اسـاس پیش‌بینـی‌هـای صورت گرفته، زمین‌هـای شهـرک صنعتی شمـال اصفهـان واقع در منطقـه صنعتی علـویجه بـا شرایط مطلوب و تسهیلات مناسب در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت.

دبیر انجمن صنایع نساجی اصفهان در ارتباط با شرایط واگذاری زمین‌های شهرک صنعتی شمال به متقاضیان فعال در صنعت نساجی، تصریح کرد: واحدهای عضو انجمن صنایع نساجی اصفهان می‌توانند از این شرایط استفاده کنند.

وی اضافه کرد: زمین‌های در نظر گرفته شده برای اختصاص به واحدهای نساجی فعال در استان اصفهان با ۳۰ درصد تخفیف به متقاضیان ارائه خواهد شد که این افراد می‌توانند ۱۰ درصد از قیمت زمین را به صورت نقد و پیش پرداخت بپردازند و مابقی مبلغ را در اقساط ۳۶ ماهه پرداخت کنند.

چلمغانی در پاسخ به این سوال که “آیا اقساط ۳۶ ماهه برای بازپرداخت مبلغ زمین‌های خریداری شده برای فعالان صنایع نساجی اصفهان، فشار مضاعفی را به این افراد وارد نمی‌کند”، بیان داشت: تلاش می‌کنیم تا تعداد اقساط را به ۶۰ قسط و زمان بازپرداخت را به ۶۰ ماه افزایش دهیم.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

وی همچنین در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به اینکه با پرداخت اعتبارات خاص به واحدهای نساجی استان اصفهان موافقت شده است، ادامه داد: اختصاص ۳۰ میلیون دلار از موجودی صندوق ذخیره ارزی برای حمایت از فعالان صنعت نساجی استان اصفهان مورد موافقت قرار گرفته است.

دبیر انجمن صنایع نساجی اصفهان با اشاره به اختصاص این اعتبار به صنایع نساجی این استان، گفت: این میزان اعتبار در جلسه مسئولان صندوق ذخیره ارزی و مدیرکل دفتر صنایع نساجی و پوشاک مورد موافقت قرار گرفت و با اختصاص آن موافقت شد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×