مد و پوشاک

مسابقات کشوری طراحی بافت پارچه و لباس دانشجویان در یزد آغاز شد

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

مسابقات کشوری طراحی بافت پارچه و لباس دانشجویان در یزد آغاز شد

 

دومین دوره مسابقات طراحی، بافت، چاپ و لباس دانشجویان سراسر کشور روز دوشنبه در دانشگاه یزد آغاز شد.

این مسابقات با همکاری معاونت فرهنگی و به همت انجمن علمی دانشجویی مهندسی نساجی دانشگاه یزد و حمایت معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری در سالن شهید احمدی روشن دانشگاه یزد آغاز شده است.

آشنایی علمی و عملی دانشجویان با این زمینه پرکاربرد، افزایش انگیزه و تمایل به ادامه کار و تحصیل دانشجویان نخبه در این رشته، تحریک شور و نشاط علمی در دانشجویان، فراهم سازی فرصتی برای یادگیری کار گروهی برای آنها و تقویت ارتباط بین صنعت و دانشگاه از جمله اهداف برگزاری این مسابقات است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

این مسابقه که تا ۲۳ اسفندماه ادامه دارد، ۱۵۰ طرح از ۱۸ دانشگاه کشور ارسال شده که ۶۱ طرح برای ارائه در مسابقه و نمایشگاه انتخاب شده است.

بازدید دانشجویان از صنایع مرتبط در شهرکهای صنعتی استان و کارگاه های آموزشی نیز از سایر برنامه های جانبی این دوره از مسابقات است.

نمایشگاه دایر شده از آثار این مسابقات از روز دوشنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۲-۱۰ و ۲۰-۱۶ در محل سالن شهید احمدی روشن دانشگاه یزد در معرض دید عموم بازدیدکنندگان قرار دارد.

مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات با حضور معاون علمی پژوهشی معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری و جمعی از مسئولان از ساعت ۱۴ روز چهارشنبه ۲۳ اسفند در سالن آمفی تئاتر دانشگاه یزد برگزار می شود.

همچنین نفرات برتر این دوره از مسابقات مورد تجلیل قرار می گیرند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×