اخبار نساجی

کشف قاچاق پوشاک در گلوگاه مهریز

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

قاچاق

 

 

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان یزد از کشف محموله پوشاک از یک دستگاه تریلی در گلوگاه مهریز خبر داد. سید غریب‌ بیژن‌نیا، مدیر کل تعزیرات حکومتی استان یزد گفت: یک دستگاه تریلی که از بندرعباس اقدام به بارگیری پوشاک خارجی کرده بود در گلوگاه شهید مهریز توسط ماموران نیروی انتظامی متوقف شد. وی افزود: در…

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان یزد از کشف محموله پوشاک از یک دستگاه تریلی در گلوگاه مهریز خبر داد.
سید غریب‌ بیژن‌نیا، مدیر کل تعزیرات حکومتی استان یزد گفت: یک دستگاه تریلی که از بندرعباس اقدام به بارگیری پوشاک خارجی کرده بود در گلوگاه شهید مهریز توسط ماموران نیروی انتظامی متوقف شد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

وی افزود: در بازرسی از این وسیله نقلیه مقادیری پوشاک به میزان ۲ هزار و ۸۵۴ کوپ پوشاک، کشف شد که باتوجه به عدم ارائه اسناد و مدارک گمرکی، کالا به ظن قاچاق ضبط شد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان یزد بیان کرد: با احراز کالای قاچاق، پرونده‌ای تشکیل و جهت رسیدگی به شعبه ویژه قاچاق مهریز ارجاع شد و شعبه با توجه به شواهد و قرائن موجود در پرونده یکی از متهمان را به میزان یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون و دیگری را به پرداخت ۹۵۰میلیون ریال در حق خزانه دولت محکوم کرد و کالا به نفع دولت مصادره شد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×