اخبار نساجی

خودروهای پیش فروش شده مشمول افزایش قیمت نمی شوند

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

 

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به افزایش قیمت خودرو گفت: خودروهای پیش فروش شده مشمول این افزایش قیمت نخواهند شد.

به گزارش پارس عبدالکریم رجبی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به بررسی موضوع افزایش قیمت خودرو در کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: مقرر شد کسانی که خودرو پیش خرید کرده اند و یا خودروهایی که پیش فروش شده مشمول افزایش قیمتها نشوند و همان قیمت قبلی خودرو تحویل شود.

وی با اشاره به نوسانات بازار ارز گفت: در هفته های گذشته نوسانات ارز مشکلاتی برای تولیدکنندگان و مردم ایجاد کرد و مجلس در این زمینه با نظارت پیشنهادی مواردی را مطرح کرد.

رجبی با اشاره به راه اندازی مبادلات ارزی گفت: این طرح می تواند در ثبت قیمت ارز تاثیر زیادی داشته باشد و باد برخی موانع و پیامدهای ان مورد توجه قرار گیرد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نماینذه مردم مینودشت، مراوه تپه، کلاله، کالیکش در مجلس یادذآورشد: در حال حاضر ممکن است برخی شرکتهای صوری ثبت شود و کار سفارش ارز داشته باشند و بجای آنکه ارز را تبدیل به سرمایه گذاری کنند در بازار آزاد بفروش رسانند.

وی اظهار داشت: باید در این زمینه نظارت بیشتری شود و به دولت تاکید کردیم که بر این کار نظارت دقیق داشته باشند.

وی عنوان کرد: همچنین بعد از شورع مبادلات ارزی طرح در کمیسیون اقتصادی نوشته شد مبنی بر اینکه عرضه ارز بازار آزاد ممنوع شود که بعد از بررسی های کارشناسی، این طرح لغو شد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×