اخبار نساجی

مدیران ارشد استان تلاش و همت خود را بر حل مشکلات نساجی بکارگرفته اند

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

علیرغم تعهد استان درایجاد ۳۴هزار فرصت شغلی در سال جاری ،در ۹ ماهه امسال ۴۲۵۰۰ فرصت شغلی در شهر وروستاهای مازندران ایجاد گردید/همزمان با سی و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ۵۹۴ پروژه عمرانی و زیربنایی در مازندران با اعتباری بالغ سه هزار و ۴۸۴ میلیارد و ۸۲۱ میلیون ریال مورد افتتاح و بهره برداری می شود.

ایلنا: استاندار مازندران گفت: همزمان با سی و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۵۹۴ طرح عمرانی و زیربنایی در این استان افتتاح و به بهره برداری می رسد.
به گزارش ایلنا،سید علی اکبر طاهایی استاندار مازندران در نشست خبری با رسانه های گروهی استان به مناسبت دهه فجر گفت: همزمان با سی و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ۵۹۴ پروژه عمرانی و زیربنایی در مازندران با اعتباری بالغ سه هزار و ۴۸۴ میلیارد و ۸۲۱ میلیون ریال مورد افتتاح و بهره برداری می شود.
استاندار مازندران با اشاره به اینکه ۴۷ پروژه تولیدی و صنعتی با اعتباری بالغ بر ۵۷ میلیارد تومان دهه فجر امسال بهره برداری می شود تصریح کرد: هفت پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۱۴ میلیارد تومان نیز در مازندران کلنگ زنی خواهد شد.

طاهایی بیان داشت: جهاد کشاورزی مازندران، مخابرات استان و شرکت توزیع نیروی برق مازندران بیشترین پروژه افتتاحی در دهه فجر امسال را دارا هستند.
استاندار مازندران در ادامه سخنانش با اشاره به خیزش های اسلامی در خاورمیانه اظهار داشت: طلیعه سی و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با تقویت بیداری اسلامی در دنیا نمایان شده است.
طاهایی در ادامه با اشاره به آغاز بهره برداری از سد البرز در منطقه لفور سوادکوه که به نام مرحوم آیت الله صالحی مازندرانی نامگذاری شده است گفت: این پروژه که برای ساخت آن بالغ بر۰ ۱۷۰ میلیارد ریال هزینه شده است ، در روز های آتی با حضور معاون اول رئیس جمهور افتتاح خواهد شد .
استاندار مازندران با بیان اینکه اغلب پروژه های دهه فجر امسال در مازندران، عمرانی و افتتاحی است اظهار داشت: ۷ پروژه عمرانی در دهه فجر کلنگ زنی خواهد شد که برای آنها ۱۳۸ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.
طاهایی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به ابلاغ مصوبات سفر سوم دولت به استان گفت: کل اعتباری که در پی سه سفر هیات دولت به استان در قالب مصوبه در نظر گرفته شده است بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومان است.
وی درعین حال از رسانه های مازندران خواست به صورت اصولی و مستند نسبت به پیگیری نتیجه مصوبات این سفر ها گام بردارند.

استاندار مازندران همچنین با اشاره به تعهد استان درایجاد ۳۴هزار فرصت شغلی در سال جاری گفت: در ۹ ماهه امسال ۴۲۵۰۰ فرصت شغلی در شهر وروستاهای استان ایجاد گردید والبته باید تلاش کنیم تا این فرصت ها را چندین برابر کنیم.
وی دربخش دیگری از سخنان خود بر حفظ حرمت وجایگاه مدیران وخبرنگاران از سوی هردو طرف تاکید کرد وگفت: مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان به عنوان نماینده استاندار اختلاف بین مدیران واصحاب رسانه را پیگیری ومرتفع می نماید.
استاندار مازندران در خصوص ساخت پالایشگاه بهشهر با اشاره به سرمایه گذاری دو هزار میلیارد تومانی در این پروژه گفت: سرمایه گذاری در ساخت دوپالایشگاه مازندران در طول انقلاب سابقه نخواهد داشت والبته هم اکنون سرمایه گذار این پروژه پیگیر تکمیل اسناد خود جهت دریافت مجوز های قانونی لازم است.
وی با اشاره به افتتاح پل روگذار ولی عصر(عج) ساری با حضور معاون اول رییس جمهور گفت: استانداری مازندران ۵ میلیارد ریال برای ساخت این پل که توسط شهرداری مرکز استان ساخته شدکمک مالی نمود که با توجه به تعصب وپیگیری های مجدانه معاون عمرانی روی این پروژه و توان مالی موجود بیشترین اعتبار به شهرداری ساری پرداخت گردید.
استاندار مازندران همچنین بر حمایت از سرمایه گذاری در نساجی مازندران تاکید کرد وگفت: مدیران ارشد استان از جمله معاون سیاسی انتظامی استاندار تلاش و همت خود را بر حل مشکلات نساجی بکار گرفته وهیچ مخالفتی با پیشرفت این پروژه وجود ندارد .
طاهایی موضع معاون سیاسی امنیتی خود دراین موضوع را موضع خود اعلام کرد وگفت : طی هماهنگی صورت گرفته با بانک مرکزی، به زودی مشکل بوجود آمده حل خواهد شد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×