اخبار فرش ماشینی

مدیرعامل صنایع نساجی هلال‌احمر‎: ‎ ایران رتبه نخست تولید اقلام امدادی‎ ‎درخاورمیانه را داراست‎ ‎

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

مدیرعامل صنایع نساجی هلال ایران‎ ‎گفت :‌اکنون بالغ بر۸۰ نوع اقلام امدادی در کشور تولید می‌کنیم و درعرصه‌ تولید‏‎ ‎اقلام امدادی در منطقه خاورمیانه رتبه نخست را کسب کردیم‎. ‎
سید “موسی رضوی‎” ‎روز جمعه در گفت ‌و گو خبرنگار اجتماعی ایرنا افزود: صنایع نساجی هلال ایران در‎ ‎تولید اقلام امدادی، توانمندی بالقوه‌ای دارد و می‌تواند در شرایط اضطراری برای‎ ‎حوادث داخل کشور وهمچنین سوانحی که در نقاط مختلف جهان رخ می‌دهد، روزانه بیش از ۵‏‎ ‎هزار چادر برای اسکان اضطراری تولید کند‎.
‎مدیرعامل صنایع نساجی هلال ایران گفت‎: ‎چادر برای اسکان اضطراری در سوانح، یکی از استراتژیک‌ ترین اقلام امدادی است و‎ ‎ایران از معدود کشورهای خودکفا در دنیاست که توانایی صادرات این محصول به سایر‎ ‎کشورها را نیز دارد‎.

‎وی افزود: کشورهای آفریقایی و منطقه خاورمیانه به دلیل‎ ‎خودکفایی جمعیت هلال احمر ایران در تولیدات چادر امدادی و همچنین برنامه‌های متداول‎ ‎تولیدی صنایع نساجی این جمعیت، خواستار ایجاد نمایندگی و حتی احداث کارخانه نساجی‎ ‎چادرهای امدادی در کشورخود شدند‎.
‎به گفته وی شرکت صنایع نساجی هلال ایران‎ ‎‏‌اکنون چادرهای بیمارستانی، آموزشی، انباری ،مسافرتی ،کیف‌های امدادی ،پتو، کیسه‎ ‎خواب ، کوله پشتی، لباس‌های امدادی و بسیاری از اقلام امدادی مورد نیاز در حوادث و‎ ‎سوانح را با کیفیتی عالی و قیمتی بسیار نازل تولید و به سایر ارگان ها و سازمان های‎ ‎امدادی وغیر امدادی عرضه می‌کند‎.

‎وی با اشاره به اینکه شعار جمعیت هلال احمر‎ “‎هر خانواده یک چادر امدادی ” است، گفت: باید برای رسیدن به این مهم و آمادگی برای‎ ‎مقابله با سوانح و بحران‌ها، فرهنگ‌سازی وسیعی در میان آحاد جامعه شکل گیرد‎.
‎رضوی ادامه داد :صنایع نساجی هلال‌احمر ایران با رعایت استانداردهای جهانی و با‎ ‎کیفیت مطلوب محصولات خود را در اختیار سازمان‌های بین‌المللی از جمله کمیته‎ ‎بین‌المللی صلیب سرخ و فدراسیون جمعیت های ملی قرار می‌دهد‎.
‎وی از تأیید‎ ‎چادرامدادی تیپ ۳ تولیدی ایران در فدراسیون بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر خبر‏‎ ‎داد و گفت: با تأیید چادر امدادی تیپ ۳ صنایع نساجی هلال‌احمر ایران زمینه بسیار‎ ‎مناسبی برای صادرات این محصول درسطح جمعیت های ملی هلال احمر وصلیب سرخ در جهان‎ ‎ایجاد شده است‎. ‎

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×