اخبار فرش ماشینیگزارش نمایشگاه ها

محصولات جدید و رویدادهای ویژه DOMOTEX ASIA/CHINAFLOOR

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

به گزارش سرویس ترجمه مجله کهن، به منظور جشن بیستمین سالگرد DOMOTEX ASIA / CHINAFLOOR، موسسین قصد دارند کمپین کقپوشInnovAction، Materia  و کنفرانسهای آموزشی کادکس را به طور گستردهای معرفی کنند.

 

پاویونهای جدید، محصولات جدید

InnovAction  یک عکس از آینده صنعت کفپوش است و هدف ما برجسته کردن اهمیت این موضوع است. «آقای کوزتاس معمار طرح InnovAction گفت. «مغز انسان به طور طبیعی به گونه‌ای طراحی شده که روزانه تصاویر و ساختارهایی که از محیط روزمره می‌بیند را از هم تفکیک کند. با توجه به این ایده، ما در حال طراحی و ساخت فضاهای مخصوصی هستیم، زیرا غرفه داران از حمایت ما برای تقویت ارائه محصولات خود نیاز به مفاهیم جدید دارند.»

کمپین InnovAction Flooring به واسطه نمایشگرهای نمایشی بزرگ در ۳ نقطه نمایشگاه با هدف معرفی محصولات پیشرو در بازار فرش، پارکت و کفپوش قرار گرفته‌اند. غرفه داران در بخش InnovAction به طور خودکار در رقابت ده محصول برتر بهترین نمایشگاه به طور خودکار ثبت نام می‌شوند. این درحالیست که در محل نمایشگاه، بیش از ۵۵،۰۰۰ بازدیدکننده این فرصت را دارند تا با بازدید از هر ویترین به محصولات مورد علاقه خود در بخش InnovAction رأی دهند.

مجله هفتگی (Floor Covering (FCW، یکی از نشریات برجسته صنعت بین المللی از سال ۱۹۵۲، حامی اصلی این نمایشگاه است و به طور رسمی برندگان مسابقه ۱۰ محصول جدید را اعلام خواهد کرد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

 

عناصر ضروری

به علت نوآوری صورت گرفته در ترکیب خلاقانه مواد خام مورد استفاده که بیشتر شامل مواد سازگار با محیط زیست است و دوام آنها در مقابل آب و آتش، انعطاف پذیری خاصی در محصولات این حوزه دیده می‌شود، درواقع به دلیل موارد ذکر شده صنعت کف‌پوش هیچگاه در حالت ایستا نیست.

ماتریا یک فروشگاه مجزا برای دیدن و حتی لمس موادی است که کالاهای مورد استفاده در ساختمان‌های اداری و خانه‌های ما را تشکیل می‌دهند. ماتریای موجود در نمایشگاه DOMOTEX asia / CHINAFLOOR از لحاظ بافت، زیرساخت، دوام و وزنی تغیراتی در میزان مصرف فلزات، پلاستیک، درختان ایجاد می‌کند.

 

معماران cadex

با نگاهی به هر دو طرف رودخانهHuangpu در شانگهای، میزان تقاضا برای معماری حرفه‌ای‌تر در شهر برای پروژه‌های مختلف از چندین مرکز خرید، سالن های نمایش در فضای باز و آپارتمان های لوکس را می‌توان مشاهده کرد. رهبران پروژه‌های کفپوش در آسیا متوجه اهمیت معماران بوده و احترام خاصی به قدرت معماران بین المللی و طراحان قائلند.DOMOTEX asia / CHINAFLOOR  و cadex یک پلت فرم ۲ روزه برای معماران بین‌المللی و کارشناسان کف‌پوش جهت تبادل ایده‌ها و بهترین شیوه‌ها در نظر گرفته است. در سال ۲۰۱۷، بیش از ۴۰۰۰ نفر در کنفرانس‌های آموزشی حضور یافتند تا خود را در جریان رویدادها به روز کنند و راه هایی برای همکاری در پروژه های آینده در منطقه آسیا-اقیانوس آرام پیدا کنند.

 

تجربه کفپوشهای ورزی

در چند سال آینده، منطقه آسیا-اقیانوسیه میزبان برخی از مهمترین رویدادهای ورزشی در جهان خواهد بود. بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ در اندونزی، بازی‌های المپیک زمستانی ۲۰۱۸ در کره جنوبی و بازی‌های المپیک تابستانی ۲۰۲۰ در ژاپن به سرمایه‌گذاری‌های سنگین از منطقه نیاز خواهد داشت تا امکانات جدیدی از هنرهای ورزشی را بسازند.

DOMOTEX ASIA / CHINAFLOOR 2018 شرکت‌های موجود در حوزه کفپوش‌های ورزشی را بررسی خواهد کرد تا پتانسیل‌های آنان را برای تأمین کفپوش‌های موردنیاز شناسایی کند. در فضای ورزشی تجهیز شده با کفپوش که برای تست درنظر گرفته شده. بررسی‌های مختلفی صورت خواهد گرفت. من جمله برگزاری تورنمنت بدمینتون در یک محوطه ورزشی به مساحت ۲۰۰ متر مربعی، ایجاد یک منطقه آزمایشی از برف + یخ و همچنین انجمن چینی Green Campus Construction برای گفتگو درباره آینده «سطوح سبز و محیط زیست» با همکاری شهرداری، دفاتر ورزش دولتی ترتیب داده است.

آقای شین لیو، مدیر پروژه نمایشگاه VNU: «ما انتظار داریم امسال هم تعداد ثبت‌نام کنندگان و هم تعداد بازدیدکنندگان از تعداد کل بازدیدکنندگان در دوره قبل بسیار فراتر رود. این رویداد همچنان نقطه عطف اصلی این صنعت در آسیا است و جامعه بین‌المللی توجه ویژه‌ای دارد. از سال گذشته تا به امروز ما در پاویون‌های بین‌المللی جدید (کرواسی و ایران) توافقات درخور توجهی به دست آورده‌ایم و امیدواریم کشورهای بیشتری را برای عضویت جذب کنیم. برای اینکه بتوانیم در ردیف کشورهایی چون کانادا، آلمان، سوئیس، انگلیس، ایالات متحده آمریکا و ایتالیا باشیم سازماندهی‌هایی صورت دادیم.»

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×