اخبار فرش ماشینی

تولید پارچه های هوشمند یکی از برنامه های اصلی کانون هماهنگی نساجی است

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

تولید پارچه های هوشمند یکی از برنامه های اصلی کانون هماهنگی نساجی است

دبیر کانون هماهنگی دانش و صنعت نساجی کشور تولید پارچه های هوشمند را یکی از برنامه های راهبردی این کانون برشمرد.

دکتر ‘علیرضا رهایی’ اظهار داشت: صنعت نساجی صنعتی است که جایگاه وی‍ژه ای در حل مشکلات مردم و تامین نیازهای مردم از نظر پوشاک و منسوجات داشته است اما متاسفانه این صنعت در حال حاضر در یک بحران تولیدی روبروست که فضای رقابتی در این حوزه را بسیار دشوار کرده است.

رئیس کانون هماهنگی دانش وصنعت نساجی کشور افزود: کانون نساجی در این زمینه در حال حاضر، با یک سلسله همکاری منسجم با بخش صنعت و فعالیت علمی دانشگاه، زمینه ای را برای ارایه تولیدات مناسب تر، بهبود کیفیت، افزایش حجم تولید و اقتصادی کردن محصولات نساجی برای رقابت با محصولات دیگر کشورها از جمله کشورهای آسیای شرقی آماده می کند.

رهایی خاطرنشان کرد: کانون هماهنگی دانش و صنعت نساجی کشور با برگزاری کارگاه های آموزشی، تولید محصولات جدید که مورد نیاز کشور است را دنبال می کند و برنامه هایی در بخش تحقیقات و همکاری با صنعت دارد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

وی تولید پارچه های هوشمند را از جمله محصولات جدید مورد بررسی کانون هماهنگی دانش و صنعت نساجی دانست و افزود: تولید پوشاک هوشمند به عنوان یکی از بحث های محوری در کانون هماهنگی دانش و صنعت نساجی مورد بررسی قرار گرفته است.

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر خاطرنشان کرد: از نظر تامین تجهیزات و امکانات در حوزه صنعت نساجی محدودیت های زیادی وجود ندارد اما مشکل اساسی رقابتی کردن تولیدات و بهبود کیفیت،‌ افزایش حجم تولید و کاهش قیمت آن است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×