اخبار نساجیالیاف، نخ و پارچه

تولید ۵۴ هزار چادر امدادی در سال گذشته

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

مدیرعامل شرکت نساجی هلال با تاکید بر اینکه مجموعه نساجی هلال در تلاش برای خودکفایی در عرصه تولید اقلام امدادی است، از ساخت ۵۴ هزار چادر امدادی در سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا امیریان مدیرعامل شرکت نساجی هلال در رابطه با حجم تولیدات سال گذشته این مجموعه گفت: سال ۱۴۰۱ در عرصه تولید اقلام امدادی و خودکفایی در این حوزه سال بسیار خوبی بود و بر این اساس ۵۴ هزار دستگاه انواع چادر امدادی و ۸۳۰ تن لوله مبلی در شرکت نساجی هلال تولید شد.

وی با اشاره به سایر تولیدات شرکت نساجی هلال گفت: در سال گذشته ۱۴۵ هزار تخته پتوی نمدی، ۴۲ هزار ثوب انواع پوشاک و ۸۳ هزار عدد انواع ساک امدادی و نظامی در این مجموعه تولید شده است.

امیریان ادامه داد: ۲۵ هزار عدد محصولات سراجی و ۳ هزار ست پزشکی و کیف کمک‌های اولیه نیز در این بازه زمانی ساخته شده است.

مدیرعامل شرکت نساجی هلال با اشاره به اینکه ۲۳ تن قیطان بافی در واحد نساجی هلال در تهران صورت گرفته است، گفت: علاوه بر تولیدات واحد تهران، در واحد خوانسار نیز تولیدات خوبی صورت گرفته است که از جمله آن‌ها می‌توان به ریسندگی ۲۷۳ تن نخ و تولید یک میلیون و ۴۰۰ هزار متر پارچه اشاره کرد.

میریان تاکید کرد: با توجه به شعار سال اولویت اول ما افزایش حجم تولید محصول با کیفیت در سال ۱۴۰۲ است و در این مسیر از تمامی ظرفیت‌ها بهره خواهیم گرفت تا کشور در تولید اقلام امدادی و زیستی به خودکفایی کامل برسد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×