اخبار نساجی

خوشامدگویی به امارات از ایرانسل حذف شد

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

معاون رگولاتوری گفت: ارسال پیامک‌ ورود به امارات ناشی از نبود آنتن و ضعف سیگنال‌‌های ایرانسل در جزیره ابوموسی اتفاق افتاده که دستور نصب سریع آنتن و حذف پیغام ورود به شبکه امارات، به ایرانسل ابلاغ شد.

حسن رضوانی در گفت‌وگو با فارس، در خصوص ابهام پیش آمده در مورد پیامک‌های دریافتی مشترکان ایرانسل در جزیره ابوموسی اظهار داشت: این پیغام در شبکه ایرانسل به صورت خودکار برای کسانی که وارد کشور امارات می‌شوند، ارسال می‌شود.

معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی افزود: اتفاق اخیر رخ داده در خصوص شرکت ایرانسل، به دلیل نبود آنتن تلفن همراه ایرانسل و ضعیف بودن سیگنال‌های این اپراتور در جزیره ابوموسی و در نتیجه غالب شدن شبکه اپراتور اماراتی اتفاق افتاده است.

وی تصریح کرد: به دلیل این سوءتفاهم ایجاد شده، به ایرانسل گفته شد که از این پس پیغام ورود به شبکه کشورهای دیگر را برای کشور امارات حذف کند.

معاون رگولاتوری افزود: به این ترتیب از این پس دیگر برای هیچ یک از مشترکانی ایرانسل که وارد امارات می‌شوند، این پیغام ارسال نخواهد شد.

وی افزود: همچنین این اپراتور اعلام کرد که اقدامات نصب آنتن در جزیره ابوموسی در حال تسریع است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

به گزارش فارس، مشترکان ایرانسلی که وارد جزیره ابوموسی ‌می‌شوند، پیامی با این مضمون را دریافت می‌کنند:‌ “ایرانسل امیدوار است سفر خوب و خوشی داشته باشید و آرزوی اقامتی امن در امارات متحده عربی را برای شما داریم‌.”

 

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
×