اخبار نساجی

دولت در ارائه خدمات بیمه دنبال کسب سود نیست / افزایش توان تولید در دستور کار

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

دولت در ارائه خدمات بیمه دنبال کسب سود نیست / افزایش توان تولید در دستور کار

    وزیر امور اقتصادی و دارایی با اعلام اینکه دولت در ارائه خدمات بیمه ای به دنبال کسب سود نیست، گفت: افزایش توان تولید در کشور، محور برنامه های راهبردی قرار گرفت.

به گزارش مهر، علی طیب نیا در مراسم معارفه رئیس و اعضای جدید هیئت مدیره بیمه ایران گفت: حرکت بیمه ها باید به گونه ای باشد که با ایجاد فضای امن اقتصادی همراه با کاهش ریسک سرمایه گذاری و فعالیت های تولیدی، زمینه افزایش تولید و به دنبال آن افزایش اشتغال و رفاه و در نتیجه، افزایش درآمدهای پاک مالیاتی را فراهم کند.

وزیر امور اقتصادی و دارایی افزود: در همین راستا، هدف گذاری کلان ما افزایش توان تولید کشور به عنوان ریشه اصلی و درمان همه نابسامانی های اقتصادی کشور است که این امر هم چنانچه گفته شد، جز در سایه توسعه صنعت بیمه و نقش آفرینی آن به عنوان یکی از عوامل اصلی در بهبود امنیت فضای کسب و کار و افزایش بهره وری در اقتصاد، میسر نیست.

وی با تاکید بر اینکه افزایش توان تولید در کشور، محور برنامه های راهبردی وزارت اقتصاد است، به توان درآمد آفرینی در کشور و تاکید بر ضرورت پرهیز از نگاه درآمدانگارانه به صادرات نفتی اشاره کرد و اظهارداشت: منابع عظیم نفتی را نباید درآمد تلقی کرد بلکه نفت یک ثروت خدادادی است و تنها درآمد واقعی، درآمدهای پاک مالیاتی ناشی از تولید است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

طیب نیا با اعلام اینکه دولت در ارائه خدمات بیمه ای به دنبال کسب سود نیست، به وظایف حاکمیتی شرکت بیمه ایران اشاره کرد و ارایه خدمات نوین، محصولات جدید و با ریسک های بالا را از جمله خدمات این شرکت دانست.

وی با اشاره به اینکه دراکثر کشورهای دنیا صنعت بیمه به بخش خصوصی واگذار شده است، نحوه انتظاری که در کشور ما از بیمه ایران وجود دارد را عامل اصلی دولتی ماندن بیمه ایران تاکنون ذکر کرد و گفت: بیمه ایران باید تلاش خود را معطوف به آن بخش از خدمات کند که سایر شرکتهای بخش خصوصی انگیزه لازم برای قبول مسئولیت در این حوزه را ندارند.

وزیر امور اقتصادی و دارایی افزود: معرفی خدمات نوین و محصولات جدید و همچنین فعالیت در حوزه هایی که به دلیل ریسکهای بالا جذابیت کمتری برای دیگران در آن وجود دارد از جمله اصلی ترین رویکردهای بیمه ایران به شمار می رود.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×