اخبار نساجی

 افتتاح دفاتر فروش موسسه استانداردهای نساجی اوکوتکس در هند و بنگلادش

OEKO-TEX®

از سال ۱۹۶۷، “OETI – موسسه اکولوژی، فناوری و نوآوری” در سرتاسر جهان به عنوان یک مرکز عالی معتبر نامی برای خود دست و پا کرده است. این شرکت با دهه‌ها تجربه به عنوان ارائه‌دهنده خدمات، در تست و صدور گواهینامه منسوجات، چرم، تجهیزات محافظ شخصی (PPE)، پوشش‌های کف و مواد مبلمان داخلی و همچنین در ارزیابی کیفیت هوای داخل ساختمان تخصص دارد.

OETI به عنوان یکی از اعضای مؤسس انجمن بین المللی OEKO-TEX® (۱۹۹۲) و مؤسسه رسمی آزمایش OEKO-TEX®، کل مجموعه محصولات OEKO-TEX® را نیز شامل می شود.

شبکه جهانی در حال رشد است

شعب بین المللی OETI و شعب شرکت سوئیسی مادر TESTEX AG OETI، شبکه ای شامل چندین قاره را در بر می گیرد. اخیراً دو شعبه دیگر در هند و بنگلادش اضافه شده است. OETI هند که مقر آن در Coimbatore/Tamil Nadu است توسط Vignesh Amalraj مدیریت می شود که دارای چندین دهه تجربه در صنعت نساجی و پوشاک برای آزمایش، بازرسی، صدور گواهینامه، ممیزی، ایمنی محصول آموزش و مدیریت پایداری است.

مکان دوم اخیرا در داکا، بنگلادش افتتاح شد. مدیر مسئول کشور، محی الدین شیک، متخصص در زمینه های آزمایش، ممیزی، صدور گواهینامه، ایمنی محصول، آموزش، مشاوره و توسعه تجارت است.

اطلاعات بیشتر در مورد استانداردهای نساجی

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×