اخبار نساجی

تخلف اصناف تهران کم شد؛تشویق جای تعزیر را گرفت

 

عضو هیئت رئیسه اتاق اصناف تهران گفت: در بازرسی اصناف تهران،‌ تعزیر کم شده است و بیشتر تشویق داریم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حسین درودیان عضو هیئت رئیسه اتاق اصناف تهران گفت: اصناف تهران در خصوص گشت ها، بازرسی و نظارت، گشت های مشترکی هم با سازمان تعزیرات حکومتی و هم با سازمان بهداشت دارد و ما فقط عامل این هستیم که اگر تخلفی صورت گیرد گزارش تنظیم و به تعزیرات معرفی می کنیم  و سعی ما بر این است که بر بازار نظارت داشته باشیم.

حسین درودیان با بیان اینکه برخی از مجازات ها بازدارنده نیست، افزود: قیمت ها را در بازار رصد می کنیم و اگر از طریق سامانه ۱۲۴ به واحدهای بازرسی ما گزارشی اعلام شود حتماً ظرف یک ساعت به کسی که شکایت کرده است پاسخگو هستیم.

وی تاکید کرد : گشت های اتاق اصناف تهران در بازار گشت زنی و واحدهای صنفی را بازرسی می کنند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

درودیان گفت: در ماه گذشته بیش از ۳۴ هزار بازرسی داشتیم و حدود سه هزار تخلف صورت گرفت که به سازمان تعزیرات حکومتی معرفی کردیم.

وی با بیان اینکه  بر اساس قانون صنفی ، بازدید و نظارت بر عهده اصناف است افزود: اگر نظارت همراه با رقابت باشد نتیجه بهتری دارد.

عضو هیئت رئیسه اتاق اصناف تهران گفت: در بازرسی اصناف تهران،‌ تعزیر کم شده است و بیشتر تشویق داریم.

درودیان افزود: پارسال اگر ۳۵ هزار بازدید در بهمن داشتیم ، تعداد تخلفات در حدود ۳۰ درصد بود اما اکنون به حدود ۶ تا ۷ درصد رسیده است.

 

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×