اخبار نساجی

کارشناسان با چالش های شهرکهای صنعتی آشنا می شوند

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

معاون وزیر صنعت معدن وتجارت از تعامل بیشتر سازمان صنایع کوچک وشهرکهای صنعتی ایران با مدیران سازمان ثبت اسناد کشور خبرداد وگفت: آشنایی و پیوند بیشتر مدیران و کارشناسان ثبت اسناد و املاک کشوربا چالش ها و مشکلات شهرکهای صنعتی از نزدیک سبب تعامل بیشتر طرفین خواهد شد.

به گزارش روز جمعه ایرنا به نقل از روابط عمومی وبین الملل، سید محمدعلی سیدابریشمی در نشست مشترک مدیران حقوقی شرکت شهرکهای صنعتی ومدیران سازمان ثبت اسناد کشور اظهار داشت: این گردهمایی در راستای اجرای قانون نحوه واگذاری مالکیت و مدیریت شهرکهای صنعتی و همچنین برخی از موانع و مشکلات پیش روی شرکت های استانی سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی و آشنایی با مسائل ،مشکلات و یافتن راهکارها به منظور تعامل بیشتر در شهرکهای صنعتی سراسر کشور برگزار شد.

معاون وزیر صنعت، معدن وتجارت با اشاره به لزوم واگذاری امور عمومی شهرکها و نواحی صنعتی به بخش خصوصی و تحقق اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی در این سازمان گفت: با واگذاری امور عمومی و دارایی شهرکها و نواحی صنعتی به واحدهای مستقر در قالب تعیین هیئت مدیره شرکت خدماتی، خواستار تعامل و همکاری بیشتر توسط ادارات کل ثبت اسناد و املاک استان ها هستیم.

وی افزود: در حال حاضر ۹۴۱ شهرک و ناحیه صنعتی در این سازمان به تصویب رسیده که از این تعداد ۷۳۴ شهرک و ناحیه صنعتی در دست بهره برداری و قابل ارائه به متقاضیان سرمایه گذاری در سطح شهرکهای صنعتی است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

سید ابریشمی با بیان اینکه بیش از ۳۲ هزار واحد صنعتی با اشتغال۶۷۰ هزار نفر دردست بهره برداری است ، اعلام کرد: ۲۷ هزار طرح صنعتی در دست اقدام سازمان صنایع کوچک وشهرکهای صنعتی ایران وشرکتهای تابعه قراردارد.

وی با بیان اینکه در کشور ۴ سازمان توسعه ای وجود دارد، اظهار داشت: این مسئله برای نمایندگان مجلس اثبات شده که رسالت سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی و شرکتهای استانی توسعه صنعتی و اقتصادی کشور بوده و باید این موضوع وجود داشته باشد.

همچنین در ادامه این جلسه مرتضی ادب، مدیرکل ثبت شرکتها و موسسات غیر تجاری اظهار داشت: شهرکهای صنعتی بخش نهادینه و راهبردی را در صنعت و اقتصاد کشور ایفا می کنند.

وی از آمادگی این سازمان جهت هرگونه تعامل و تصمیم گیری در خصوص مصوبات فی مابین و راهبردی خبر داد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×