اخبار فرش ماشینیگزارش نمایشگاه ها

ماشین‌سازان نساجی ایتالیایی یکی از بازیگران عمده نمایشگاه روسیه

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

به گزارش سرویس ترجمه مجله کهن انجمن ماشین سازان صنایع نساجی ایتالیایی و آژانس تجارت ایتالیایی برای ارتقاء کسب و کارهای ایتالیایی در خارج از کشور، فضای نمایشگاهTechtextil  روسیه را در دوره آینده که نمایشگاهی تخصصی در حوزه منسوجات فنی و بی‌بافت است را مناسب برای خود دانسته و اعلام می‌کند در تاریخ ۲۰ تا ۲۳ مارس ۲۰۱۸ در مسکو در این رویداد حاضر خواهد شد.

در مجموع ۲۲ شرکت ایتالیایی در فضای نمایشگاه تدارک دیده شده حضور خواهند داشت، این تعداد شامل اعضایACIMIT می‌شود. شرکت‌هایی همچون: Beta، Bombi، Bonino، Cibitex، Cognetex، Durst، Fabotex، Fadis، Ferraro، Guarneri، Mcs، Cosmatex، Pugi، Ratti، Reggiani ، Salmoiraghi، Sariel، گروه Santex Rimar ، Smit، Sicam، Tessil Gomma.

این رویداد تجاری در حالی قرار است در روسیه برگزار شود که شرایط برای رشد و توسعه بخش نساجی روسیه فرا رسیده است. درواقع، مقامات روسیه پروژه‌های آزمایشی را به طور خاص برای مدرن‌سازی تکنولوژی موجود در بخش نساجی و افزایش عرضه محصولات محلی در بازار روسیه آغاز کرده است. به ویژه، تولید منسوجات فنی به طور خاص آن هم توسط مقامات دولتی تا آغازگر مسری برای احیای صنعت نساجی روسیه باشد.

آلساندرو زوچی رئیس انجمن ماشین سازان نساجی ایتالیا ACIMIT توضیح می‌دهد، “این مرحله آغاز دوباره همکاری توسط ACIMIT و ICE ان هم به واسطه تبلیغات صورت گرفته در روزهای گذشته، فرصتی را برای تقویت روابط موجود بین تولید کنندگان نساجی روسیه و تأمین کنندگان فن‌آوری ایتالیای فراهم می‌کند.

همچنین زوچی بر این باور است که نتیجه این تعامل بین تولید کنندگان ماشین آلات نساجی ایتالیا و تولید کنندگان روسیه، سبب حضور مداوم صادرکنندگان ماشین آلات نساجی ایتالیا در بازار روسیه خواهد بود. در سال ۲۰۱۶، کشور ایتالیا به میزان ۲۲ میلیون یورو ماشین آلات نساجی به روسیه صادر کرد. این در حالی است که ارقام به روز شده هفت ماهه اول سال ۲۰۱۷ نشان از  افزایش ۵۱٪ میزان صادرات به نسبت هفت ماه اول سال ۲۰۱۶ را دارد. در این هفت ماه ۱۱ میلیون یورو صادرات صورت گرفته است.

ACIMIT  یک بخش صنعتی شامل حدود ۳۰۰ تولید کننده (که نزدیک به ۱۲۰۰۰ نفر در آنها کار می‌کند) را نشان می‌دهد. ۸۵% از ماشین آلات تولید شده توسط این مجموعه‌ها  که ارزشی حدود ۲.۷ میلیارد یورو دارد صادرات می‌گردد. خلاقیت، فن‌آوری پایدار، اطمینان و کیفیت، ویژگی‌هایی است که ایتالیا را رهبر جهانی در تولید ماشین آلات نساجی ساخته است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نمایشگاهTechtextil  روسیه در تاریخ‌های ۲۰ تا ۲۳ مارچ ۲۰۱۸ یعنی ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ تا ۲ فروردین سال ۹۷ در شهر موسکو برگزار خواهد شد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×