اخبار نساجی

وزیر انرژی ترکیه: به خریدگاز ایران ادامه می دهیم

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

وزیر انرژی ترکیه: به خریدگاز ایران ادامه می دهیم

وزیر انرژی و منابع طبیعی ترکیه گفت: خرید گاز طبیعی از عراق مانع از خرید گاز ترکیه از ایران نخواهد شد و به خرید گاز از تهران ادامه می دهیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از زمان، تانر ییلدیز پس ازشرکت در نخستین کنفرانس بین المللی انرژی که توسط مرکز تحقیقات و استراتژیک، فنی و اقتصادی برگزار شد گفت: نیاز به انرژی در ترکیه هر روز بیشتر از پیش می شود و خرید گاز از عراق تاثیری در خرید گاز ترکیه از ایران نخواهدداشت.

ییلدیز با اشاره به مذاکراتش با مقامات اقلیم کردستان عراق برای خرید نفت و گاز گفت ترکیه خرید نفت و فرآورده های نفتی از عراق را از سال ۲۰۰۷ به دلایل مختلف قطع کرده بود که بار دیگر نسبت به خرید نفت از این کشور اقدام می کند.

وزیر انرژی و منابع طبیعی ترکیه در ادامه گفت: ترکیه افزون بر نفت، قصد دارد سالانه ۴۸ تا ۵۰ میلیارد متر مکعب گاز از اربیل خریداری کند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

دولت بغداد اعلام کرد معاملات نفتی مقامات اقلیم کردستان عراق با کشورهای دیگر طبق قانون اساسی و قوانین می بایست به تایید مقامات دولت مرکزی عراق برسد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×