اخبار نساجی

جایزه جهانی کیفیت محصول و مدیریت به یک تولید کننده ایرانی

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

جایزه جهانی کیفیت محصول و مدیریت بعدازظهر امروز با حضور مدیرکل مجمع کسب و کار اروپا به یک تولید‌ کننده ایرانی اهدا شد.

جایزه جهانی کیفیت محصول و مدیریت توسط جان نتینگ مدیرکل مجمع کسب و کار اروپا به مدیرکل صنایع بسته‌بندی و چاپ ایحا‌گستر شمال اهدا شد.

محمدعلی حقی مدیر این واحد تولیدی در این مراسم اظهار داشت: جایزه‌ای که قرار بود، ما در سوئیس از پرفسور جان نتینگ بگیریم، ایشان لطف کرده، به ایران آمدند و ما امروز این جایزه را در ایران و در محل واحد تولیدی از ایشان دریافت کردیم.

وی افزود: من قطره کوچکی از ایحاگستر هستم و این واحد هم قطره کوچکی از تلاش‌هایی که در کشور وجود دارد، است.

حقی گفت: اگر تلاش‌های عزیزان ما در کشور و استان نبود، امروز این اتفاق نمی‌افتاد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

حقی تصریح کرد: ما انسان‌ها وجه اشتراک‌های زیادی داریم، ولی چرا روی وجه اختلاف‌ها بحث می‌کنیم، در این بین دو وجه اشتراک که جای سرمایه‌گذاری دارند، نخست انسان بودن و دوم تجارت و کسب و کار.

وی ادامه داد: تأمین کننده و تأمین شونده در دو وجه تولید قرار دارند، تأمین کننده نیاز دارد که بفروشد و تأمین شونده نیاز دارد که بخرد.

حقی گفت: ما در دست‌هایی که به هم می‌دهیم، نباید تناقض باشد، اگر در تکنولوژی نیاز به فروش داریم، نیاز به ارتباط هم داریم.

این تولید کننده کشور افزود: این اختلافات (سیاسی) اگر باشد، در این اختلافات مثل اختلاف پدر و مادر بچه خیلی آسیب می‌بیند و این بچه الان اقتصاد کشور است.

وی تأکید کرد: یک پدر خانواده دوست ندارد، به او بی‌حرمتی شود و در حال حاضر بچه‌ها هم به همان میزان دوست ندارند، به آنها بی‌حرمتی شود.

حقی گفت: همیشه یک ایده‌پرداز ایده را کامل می‌کند، برنامه می‌ریزد و طراحی می‌کند، ایرانی‌ها برای تکمیل یک ایده خوب اثبات کردند که توانمندی خوبی دارند.

این کارآفرین ابراز امیدواری کرد، اهدا جایزه جهانی کیفیت محصول و مدیریت به شرکت مجمع صنایع بسته‌بندی و چاپ ایحا گستر شمال، نقطه خوبی برای تأکید بر وجه اشتراک‌ها باشد.

حقی با اشاره به اظهارات صبح مصباحی مقدم رئیس کمیسیون برنامه و بودجه درباره تحریم‌ها گفت: دکتر مصباحی نکته خوبی را مطرح کردند، اگر سلیقه جامعه‌ای در مصرف کالاها (اروپایی) تغییر کرد، برگشت آن هم دشوار است.

وی افزود: کیفیت هر چه خوب باشد، مشتریان خود آن را پیدا می‌کنند، عمل خوب خود فراخوان دارد، اما فراخوان لفظی پسماند خواهد داشت.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×