اخبار نساجیاسلاید شوگزارش نمایشگاه ها

کلمبیا؛ میزبان بعدی نمایشگاه هیم‌ تکستایل

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

نمایشگاه هیم‌ تکستایل بزرگترین و موفق‌ترین نمایشگاه منسوجات خانگی جهان است که هرساله در ابتدای سال میلادی فضای این بخش از صنعت نساجی را از نوآوری، خلاقیت و رنگ و طرح و زیبایی پر می‌کند.

این نمایشگاه در سال‌های گذشته موفق شده است علاوه بر فرانکفورت نمایشگاه‌های تجاری خود در بخش منسوجات خانگی را در سایر شهرهای جهان از جمله مسکو روسیه، مومبای هندوستان، شانگهای چین، توکیو. ژاپن و نیویورک آمریکا گسترش دهد.

این بار مسه فرانکفورت قصد دارد با توجه به تجربیات موفق خود در گذشته، برند هیم‌ تکستایل را وارد ماجراجویی جدیدی در آمریکای جنوبی و به مقصد شهر مدلین کلمبیا کند که بسیار هیجان‌انگیز به شمار می‌ود.

مسه فرانکفورت در حاشیه نمایشگاه هیم‌ تکستایل فرانکفورت ٢٠٢٠ و در پنجاهمین سالگرد برگزاری آن، دست به کار شد و در اولین قدم تفاهمنامه‌ای را با شرکت Inexmoda کلمبیا جهت برگزاری این رویداد امضا کرد.

جالب است بدانید Inexmoda برگزارکننده بزرگترین رویداد نساجی در کلمبیاست که با نام Colombiatex می‌شناسیم.

نمایشگاه هیم‌ تکستایل کلمبیا قرار است در تاریخ ٢٧ – ٢٩ اوریل ٢٠٢١ برای اولین بار در شهر مدلین کلمبیا میزبان فعالان این صنعت باشد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

به گفته آقای کارلوس بوترو، مدیر عامل شرکت Inexmoda طبق پیش‌بینی‌ها حدود ١٣٠ شرکت از کشورهای ترکیه، ایتالیا، اسپانیا، پرتغال، فرانسه، آمریکا و برزیل و … در این رویداد حضور خواهند یافت و حدود ۴٠٠٠ بازدیدکننده تخصصی نیز از نمایشگاه بازدید خواهند کرد.

شهر مدلین در کلمبیا یکی از شهرهای مهم در قاره آمریکای جنوبی است. در سال‌های گذشته رشد ارتباطات و توسعه شهرهای این منطقه از جهان در کنار محبوبیت در بین توریست‌ها، آمریکای جنوبی را با رشد خوبی در بخش مهمان‌پذیری، هتل‌داری، ساخت‌وساز و توسعه زیر ساخت‌ها روبه‌رو کرده است.

شهر مدلین کلمبیا که قرار است میزبان هیم‌تکستایل باشد
شهر مدلین کلمبیا که قرار است میزبان هیم‌تکستایل باشد

این مساله لوکوموتیوی برای صنایع نساجی به ویژه فرش و کفپوش و منسوجات خانگی خواهد بود چرا که هر محل اقامت، هتل، مراکز تجاری و اداری و … به صدها و یا هزاران متر فرش، پرده، کاغذ دیواری، کالای خواب، حوله و کالای حمام و … نیاز دارد.

شرکت مسه فرانکفورت در این آزمون جدید بازار قاره آمریکا را هدف قرار گرفته است و قصد دارد کلمبیا را به مرکزی برای صنعت منسوجات خانگی تبدیل نماید.

این پروژه می‌تواند بسیار چالش‌برانگیز باشد. برگزارکنندگان نمایشگاه در جهان توجه ویژه‌ای به بازار آمریکای جنوبی دارند.

حتی سال گذشته شرکت نمایشگاهی مسه هانوفر نسخه جدیدی از دموتکس را در مکزیک آغاز کرد که به گفته اغلب کارشناسان ناموفق بود و به همین دلیل دموتکس مکزیک در سال ٢٠٢٠ ادامه نخواهد داشت و در سال ٢٠٢١ در فرمتی جدید در مکزیک و یا کشور دیگری برگزار خواهد شد.

امیدواریم کلمبیا به عنوان میزبان چالش جدید مسه فرانکفورت خوش یمن باشد و هیم‌تکستایل به موفقیت‌های روز افزون خود ادامه دهد.

شهر مدلین کلمبیا که قرار است میزبان هیم‌تکستایل باشد
شهر مدلین کلمبیا که قرار است میزبان هیم‌تکستایل باشد
درباره مسه فرانکفورت:

شرکت نمایشگاهی مسه فرانکفورت بزرگترین شرکت برگزارکننده نمایشگاه‌‌ها، نشست‌ها و رویدادهای مختلف در جهان است.

این شرکت ۲۶۰۰ کارمند در ۳۰ نقطه جهان دارد. از صنعت خودرو تا لجستیک، از موسیقی تا نساجی و از انرژی تا دکوراسیون، این شرکت‌ در زمینه‌های متنوعی نمایشگاه‌های مهمی برگزار می‌کند.

این شرکت در سال ۲۰۱۸ میلادی اقدام به برگزاری ۵۰۷ رویداد، نمایشگاه و نشست در نقاط مختلف جهان کرد که گزارش سالیانه آن در وب سایت این شرکت منتشر شده است.

مسه فراتکفورت مدعی است که قدمتی ۸۰۰ ساله دارد چرا که از دوران قرون وسطی، در قلب شهر فرانکفورت نمایشگاهی با شرکت ۴۰ هزار نفر در دو فصل سال برگزار می‌شد.

فرانکفورت در موقعیت جغرافیایی خاصی قرار گرفته و یک پل ارتباطی در اروپاست.

این شرکت با برگزاری بیش از ۴۰۰ نمایشگاه و رویداد در سال ۲۰۱۹ میلادی با شرکت ۹۹ هزار غرفه‌گذار و بیش از ۵ میلیون بازدیدکننده، ۷۳۳ میلیون یورو درآمد کسب کرد.

همچنین این شرکت توانسته است ۳.۶ میلیارد دلار به قدرت خرید در آلمان بیفزاید و به ۱۸۵۰۰ شغل در فرانکفورت یاری برساند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×