اخبار فرش ماشینی

کشف سرنخ‌های از بزرگترین محموله پارچه قاچاق

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

کشف سرنخ‌های از بزرگترین محموله پارچه قاچاق
رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ:
گمرک ارزش تقریبی کل پارچه‌ها را۷۰ میلیارد تومان تخمین زده است

رییس پلیس آگاهی پایتخت از کشف بخشی از بزرگترین محموله قاچاق پارچه خبرداد و گفت: اصل محموله قاچاق پارچه ۱۰ برابر محموله کشف شده است.

به گزارش  (ایسنا)، سرهنگ عباسعلی محمدیان صبح سه‌شنبه با اعلام خبر کشف و توقیف محموله قاچاق پارچه در شهر تهران گفت: کارآگاهان مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی پایتخت در راستای مبارزه با قاچاق کنترل محموله‌های ترانزیتی و همچنین مسیر تردد و مقصد کالاها را مورد کنترل قرار می‌دهند.

رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ  با بیان اینکه چندی پیش کارآگاهان پلیس مبارزه با قاچاق کالا اطلاع یافتند که یکی از بزرگترین محموله‌های وارد کننده پارچه از طریق یکی از بنادر جنوبی کشور وارد ایران شده است، گفت: این در حالی بود که صاحبان کالا خواستار انتقال محموله به تهران شده بودند تا مراحل گمرکی این کالا در گمرک تهران انجام گیرد.

وی افزود: ماموران در کنترل محموله ترانزیتی دریافتند این محموله که حدود ۱۰۰ کانتینر پارچه به همراه داشت پس از ترخیص از یکی از بنادر جنوبی کشور به مقصد نرسیده است.

رییس پلیس آگاهی پایتخت با بیان اینکه ماموران دریافتند این محموله در طی مسیر در مکانی تخلیه شده است، گفت: ماموران با پیگیری و کسب اطلاعات از گمرک تهران و همچنین انجام تحقیقات یکی از سالن‌های نگهداری این محموله را در اطراف شهرری تهران یافتند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

به گفته وی ماموران در بازرسی از این انبار ۴۰ کامیونت حاوی پارچه را کشف و ضبط کردند.

محمدیان با بیان اینکه بر اساس اطلاعات دریافتی از گمرک تهران اصل محموله پارچه ۱۰ برابر محموله کشف شده است، گفت: کارآگاهان مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی پایتخت دریافتند که محموله اصلی کشف نشده یا در انبارهای دیگر نگهداری می‌شود یا در سطح بازار تهران یا کشور به فروش رسیده است.

به گفته رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ تاکنون سه نفر که دارای سوابق متعدد در حوزه قاچاق کالا نیز هستند، در این رابطه دستگیر شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران، وی افزود: اداره گمرک کشور ارزش تقریبی کل کالا را ۷۰ میلیارد تومان تخمین زده است و ارزش پنج میلیارد تومان نیز بر روی کالای مکشوفه گذشته است

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×