اخبار نساجی

بلغارستان طرح پیوستن به ناحیه را رها می کند

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

بلغارستان طرح پیوستن به ناحیه را رها می کند

وزیر دارایی بلغارستان گفت که این کشور در واکنش به افزایش فروپاشی اقتصادی در ناحیه یورو و ابهام در آینده پول واحد اروپایی طرح پیوستن به پول واحد را کنار می گذارد.

به گزارش سایت خبری اتاق بازرگانی تهران به نقل از”ورلدبولتن”, سیمون جانکوف گفت: در حال حاضر ما هیچ منفعتی در پیوستن به پول واحد نمی بینیم جز هزینه و ضرر. وی در مصاحبه با وال استریت ژورنال تصریح کرد: این کار برای بلغارستان ریسک بالایی دارد همچنین هیچ اطمینانی وجود ندارد که در یک یا دو سال آینده چه اتفاقی خواهد افتاد.جتنکوف ابراز امیدواری کرد اقتصاد بلغارستان در سال جاری ۵/۱ درصد توسعه داشته باشد وی با حمایت از پیشنهاد آلمان در خصوص یک پارچگی محض مالی تصریح کرد در صورتیکه رهبران اروپایی روش کنونی خود را در مواجهه با بحران مالی ادامه دهند اتحادیه اروپا همانند پنج سال گذشته رشد صفر درصد را تجربه خواهد کرد.

به گزارش این خبرگزاری, بلغارستان به عنوان یکی از فقیر ترین کشورهای اروپایی اخرین کشوری است که هیجانش برای پیوستن به ناحیه یورو سرد می شود در حالی که کشور های بالکان سال ها ست که با هیجان هدف پیوستن به پول واحد اروپایی را در پیش گرفته بودند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×