اخبار فرش ماشینی

کالاهای عرضه شده در واحدهای صنفی برچسب داشته باشد

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

معاون نظارت و بازرسی سازمان بازرگانی خراسان شمالی گفت: کالاهای عرضه شده در واحدهای صنفی حتما باید برچسب داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، حبیب‌الله عطاردی صبح امروز در نشست طرح نظارت ویژه نوروز اظهار داشت: بازرسان سازمان در این زمینه می‌بایست نظارت‌های خود را بیشتر تا در صورت مشاهده با متخلفان برخورد شود.
وی با اشاره به اینکه طرح ویژه نوروز از ۱۰ اسفند آغاز و تا ۱۰ اردیبهشت سال آینده ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: بر این اساس تلفن ۱۲۴ در تمام شهرستان‌ها فعال بوده و آماده رسیدگی به شکایات شهروندان هستند.
عطاردی عدم صدور فاکتور، افزایش قیمت‌ها و … را از دیگر تخلفات واحدهای صنفی برشمرد که مشمول جرائم خواهند بود.

وی با اشاره به اینکه طرح‌های نظارتی در دو بخش کالا و خدمات انجام می‌شود، اظهار داشت: در گروه اول گوشت قرمز، گوشت سفید، پنیر، کره، برنج، انواع حبوبات، ماکارونی، رب گوجه فرنگی، میوه جات قرار دارند.
معاون نظارت و بازرسی سازمان بازرگانی خراسان شمالی همچنین شوینده‌ها، سیمان، مصالح ساختمانی، کاغذ و لاستیک را در گروه دوم طرح نظارتی ویژه نوروز عنوان کرد.
وی با بیان اینکه برای دسترسی عموم مردم به کالاهای اساسی و موردنیاز فروش فوق‌العاده واحدهای صنفی در قالب نمایشگاه عرضه مستقیم کالا پیش‌بینی شده است، تصریح کرد: این نمایشگاه‌ها در سطح تمام شهرستان‌ها برگزار می‌شود.
عطاردی با اشاره به برگزاری نمایشگاه فروش بهاره در شش شهرستان‌ استان گفت: این نمایشگاه‌ها با همکاری مجامع امور صنفی و همچنین ادارات بازرگانی این شهرستان‌ها در آستانه ایام نوروز برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: در این نمایشگاه‌ها پوشاک، کفش، اقلام غذایی و خوراکی، خشکبار و … به قیمت مناسب عرضه می‌شود.

معاون نظارت و بازرسی سازمان بازرگانی خراسان شمالی همچنین با اشاره به اینکه نمایشگاه فروش بهاره در بجنورد از ۱۲ اسفند در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی این استان برگزار می‌شود، گفت: این نمایشگاه در فضایی به وسعت بیش از ۲ هزار متر مربع برگزار و تمام تمهیدات به منظور ایاب و ذهاب شهروندان فراهم شده است.
وی زمان برپایی این نمایشگاه در شهرهای شیروان، اسفراین، جاجرم و فاروج را از ۱۵ اسفند ماه جاری اعلام کرد و گفت: این نمایشگاه‌ها به مدت ۱۰ روز برپا خواهد بود.
عطاردی اظهار داشت: همزمان با برپایی این نمایشگاه‌ها بازرسان سازمان بازرگانی نیز فعال بوده و نظارت‌های لازم را در مورد اجناس عرضه شده خواهند داشت.
برپایه این خبر، این نشست که در سازمان بازرگانی این استان برگزار شد، اعضای طرح نوروزی استان شرکت داشتند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×