اخبار نساجی

قیمت سکه رو به کاهش گذاشت

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

قیمت سکه رو به کاهش گذاشت

قیمت طلا پس از افزایش نسبی در پی بالا‌رفتن قیمت دلار دوباره اندکی کاهش یافت.

به گزارش انتخاب به نقل از ایسنا، امروز قیمت هر دلار آمریکا به ۱۸۵۰ تومان رسید که با کاهش دوباره در حال حاضر ۱۸۱۰ تومان معامله می‌شود. هر یورو نیز با نرخ ۲۴۱۰ تومان در بازار آزاد معامله می‌شود.

براین اساس سکه طرح قدیم که ساعاتی پیش با نرخ ۷۴۰ هزار تومان معامله ‌می‌شد، در حال حاضر با قیمت ۷۱۰ هزار تومان و سکه طرح جدید که در ساعات صبح امروز ۷۳۰ هزار تومان عرضه می‌شد، اکنون به قیمت ۷۰۴ هزار تومان فروخته می‌شود.

هم‌‌چنین نیم‌سکه با کاهش ۱۲ هزار تومانی نسبت به صبح اکنون به قیمت ۳۵۸ هزار تومان، ربع سکه با کاهش ۸۰۰۰ تومانی به قیمت ۱۸۲ هزار تومان و سکه یک‌ گرمی به قیمت ۹۸ هزار تومان در بازار آزاد عرضه می‌شود.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

گفتنی است که هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با دو هزار تومان کاهش اکنون با ۷۱ هزار و ۵۰۰ تومان معامله می‌شود و علی‌رغم انتظار کاهش قیمت‌ها با عرضه‌ سکه‌های پیش‌فروش شده از روز گذشته، مشاهده می‌شود که قیمت طلا اندکی افزایش یافته است که دلیل آن می‌تواند افزایش تقاضا برای خرید سکه باشد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×