اخبار نساجی

فراخوان عمومی برای پذیره نویسی اولین بیمه تعاون

معاون وزیر تعاون و کار از اتمام کار بررسی اصلاحیه قانون تعاون در دولت و ارسال آن به مجلس برای بررسی و تصویب نهایی خبر داد.

غلامحسین حسینی نیا به خبرنگار تعاون ایسنا گفت: به دنبال ادغام وزارت تعاون و کاهش وظایف دستگاه های ادغام شونده، لایحه اصلاحیه قانون تعاون به دولت بازگشت که بر اساس آن اصلاحیه از ۱۱۲ ماده به ۶۰ ماده کاهش یافت و در دستور کار بررسی دولت قرار گرفت.

وی ادامه داد: از آنجایی که این لایحه اصلاحیه بود دیگر برای اعمال نظر به دستگاه های اجرایی ارسال نشد چون قبلا طی چند نوبت ارجاع، نظرات دستگاه ها را گرفته بودیم؛ لذا اصلاحیه در راستای جمع آوری نظرات نهایی در هیات دولت بررسی شد که با پایان گرفتن کار بررسی در روزهای اخیر به مجلس رفت و به احتمال زیاد تا پایان سال در دستور کار مجلس قرار بگیرد.

حسینی نیا در ادامه از فراخوان پذیره نویسی اولین بیمه تعاون کشور خبر داد و گفت: با تصویب اساسنامه بیمه تعاون، بیمه مرکزی مجوز ایجاد اولین بیمه تعاون در کشور را صادر کرد که بلافاصله هیات موسس آن تشکیل شد و بخشی از سهام بیمه تعاون را خریداری کرد.

معاون امور تعاونی های وزیر تعاون و کار افزود: با توجه به اینکه قالب بیمه تعاون سهامی عام است برای باقی مانده سهام درصدد فراخوان پذیره نویسی هستیم که انتظار داریم با آغاز پذیره نویسی به زودی فعالیت اولین بیمه تعاون را در کشور شاهد باشیم.

به گفته وی با عرضه سهام بیمه تعاون، مردم و تعاونگران از مزایای خدمات بیمه ای در کشور بهره مند خواهند شد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×