اخبار نساجی

قول مساعد وزیر کار برای بازنشستگی ۲۰۰ کارگر نساجی

ابراهیمی در جمع کارگران نساجی مازندران مطرح کرد:
قول مساعد وزیر کار برای بازنشستگی ۲۰۰ کارگر نساجی

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران تاکید کرد: استانداری مازندران قول وزیر کار درباره بازنشستگی کارگران نساجی مازندران که ۱۳ ماه حقوق نگرفتند را پیگیری می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، جمعی از کارگران نساجی مازندران دقایقی قبل با حضور در مقابل استانداری مازندران با معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران درد دل کردند.
گلایه کارگران از اینجا شروع شد که که اعلام کردند ۱۳ ماه حقوق نگرفتیم و برای تامین نیازمندی‌های زندگی با مشکل مواجه شدیم.

یکی از کارگران که از ذکر نامش خودداری کرد درباره حضور خود و همکارانش در مقابل استانداری مازندران اینگونه بیان کرد که همراهی و همدلی مسئولان استان به همراه نمایندگان مردم قائمشهر در مجلس شورای اسلامی و سرمایه‌گذار جدید این کارخانه میتواند مشکل چند ساله کارگران را حل کند.
کارگران با جمله «حقوق هر کارگر حق مسلم است» و «حقوق هر کارگر ادامه حیات است» خواستار حل مشکلات کارگران نساجی مازندران شدند.

* برای حل مشکلات نساجی ضرب‌العجل برای سرمایه‌گذار ترک تعیین شد
معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران پس از چند دقیقه از حضور کارگران مقابل استانداری مازندران به اتفاق نبوی مدیر حراست استانداری و تعدادی از مدیران حوزه سیاسی استانداری در جمع کارگران نساجی حاضر شد و گفت: از طریق نمایندگان کارگران مطالبات کارگران نساجی قائمشهر را پیگیری میکنیم.
هادی ابراهیمی با اشاره به حضور «هولاسی» سرمایه‌گذار کشور ترکیه در روز گذشته در استانداری مازندران خاطرنشان کرد: به مدت دو ساعت درباره مطالبات کارگران با این سرمایه‌گذار صحبت شد.
معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با تاکید بر اینکه از حق و حقوق کارگران نساجی دفاع می‌کنیم، تصریح کرد: برای حل این مشکلات ضرب‌العجلی برای سرمایه‌گذار ترک تعیین شده است.
وی از برگزاری نشست نماینده ولی فقیه در مازندران و استاندار مازندران با جمعی از نمایندگان کارگری این کارخانه و سرمایه‌گذار این کارخانه در روز شنبه هفته آینده خبر داد و خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم از طریق تعامل و همکاری با دستگاه‌های مسئول بخشی از مطالبات کارگران را پرداخت کنیم.
معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با اشاره به اینکه مشکلات کارگران مشکلات مسئولان است، اضافه کرد: با همکاری بانک ملی در استان مازندران و تسهیلات یک میلیارد تومانی بخشی از مطالبات این کارگران در سال جاری پرداخت شده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران از انتخاب ۹ نفر نمایندگان کارگری برای حضور در نشست‌های تصمیم‌گیری کارخانه نساجی خبر داد و بیان داشت: کارگران برای حل این مشکلات باید به مسئولان فرصت دهند.
وی از قول مساعد وزیر کار برای بازنشستگی ۲۰۰ نفر از کارگران نساجی خبر داد و افزود: برای پرداخت مطالبات کارگران تمام مسئولان پای کار هستند.
ابراهیمی در پایان گفت: استانداری مازندران قول وزیر کار درباره بازنشستگی را پیگیری میکند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×