اخبار فرش ماشینی

گزارش همکاری قدرتمند دو نمایشگاه Techtextil و Texprocess آلمان

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

نمایشگاه Techtextile آلمان دانلود بروشور نمایشگاه Texprocess آلمان

Detlef Braun عضو هیئت اجرایی شرکت نمایشگاهی فرانکفورت با خوشحالی گفت: Techtextil و Texprocess بار دیگر رکورد زدند.

Detlef Braun افزود: حدود ۴۰،۰۰۰ بازدید کننده (۲۰۱۱: ۳۴،۷۲۵۱) از ۱۱۳ کشور جهان آمدند تا در مورد آخرین نوآوری ها و تحول ها در بخشهای مختلف آگاهی پیدا کنند. افزایش ۱۵ درصدی نسبت به رویدادهای قبلی دو نمایشگاه، اهمیت منسوجات فنی و پروسه های تولید و اتوماسیون تولید کالاهای نساجی را در سراسر جهان تایید کرد.

در مجموع ۱،۶۵۲ غرفه دار از ۵۶ کشور ارائه آخرین محصولات و نوآوری های خود را به نمایش گذاشتند که افزایش هشت درصدی نسبت به سال ۲۰۱۱ داشت.

منسوجات فنی در بسیاری از زمینه ها مانند فن آوری پوشاک، تولید خودرو و بخش های امنیتی به امری عادی تبدیل شده اند و آنها جای خاصی در نیازهای ماشین آلات نساجی و کارخانه دارند.

این تجهیزات با تکنولوژی بالا می تواند تقریبا همه چیز را از نور تا مواد بسیار سنگین پوشش دهند؛ از لباس های کار، صندلی ماشین و کمربند ایمنی تا فضای داخلی هواپیما. مرکز نمایشگاهی این وجوه را ادغام کرد تا نتیجه تاثیرات مربوط به همکاری قدرتمند این دو رویداد در هر دو طرف غرفه گذار و بازدید کننده گسترش پیدا می کند.

برای پانزدهمین بار techtextil موقعیت خود را به عنوان مهمترین رویداد بین المللی در بخش منسوجات فنی و بی بافت ها یادآوری می کند. از ۱۱ تا ۱۳ ژوئن، ۱،۳۲۲ غرفه دار از ۴۸ کشور ( ۲۰۱۱: ۱،۱۹۹ از ۵۰ کشور) محصولات آینده گرا خود را ارائه کردند. بار دیگر techtextil همراه تمام برنامه ها و گروه های محصولی در بخش منسوجات فنی آمد تا یک بستر نوآوری بی مانند در سراسر جهان ایجاد کند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

دومین نمایشگاه texprocess از ۱۰ تا ۱۳ ژوئن برگزار شد و موقعیت خود را به عنوان نمایشگاه پیشرو در پروسه های تولید و اتوماسیون تولید کالاهای نساجی تثبیت کرد. ۳۳۰ غرفه گذار از ۳۸ کشور جهان (۲۰۱۱: ۳۲۶ غرفه گذار از ۴۰ کشور) تکنولوژی های جدید را معرفی کردند و بنابراین وجود پتانسیل های نو در این بخش را اثبات کردند.

Texprocess تمام مراحل سلسله مراتب پروسه های تولید و اتوماسیون تولید کالاهای نساجی را با یک قالب جامع از طراحی و برش، دوزندگی ، گلدوزی و بافندگی، تکمیل، چاپ پارچه، تدارکات و فناوری اطلاعات پوشش می دهد.

غرفه داران و بازدید کنندگان از همه اقشار در مورد مفهوم future-oriented نمایشگاه Techtextil و Texprocess مشتاق بودند. دتلف براون گفت: “به طور خاص، نمونه نرم افزارهای توصیفی که در دو رویداد دیده می شود شخصیت ابتکاری غرفه داران ما را تایید کرد ” “نتایج به دست آمده در سال ۲۰۱۱ بسیار عالی بود و این واقعیت است که ما توانسته ایم به آنها را بهبود ببخشیم و این واضحاً استراتژی موفق ما را تایید می کند.

۹۵%، درجه بالایی از رضایت بازدید کنندگان و کیفیت عالی دو نمایشگاه را منعکس می کند. همچنین از نظر بین المللی نیز با مجموع ۲۲،۰۰۰ بازدید کننده از خارج از آلمان، شرکت در آنها افزایش یافته است. بعد از آلمان، بیشترین بازدیدکندگان از ایتالیا، فرانسه، ترکیه، بریتانیا، سوئیس و شرق اروپا، از جمله فدراسیون روسیه، لهستان، جمهوری چک و رومانی بودند.

————————————————————————————

این مطلب را نیز بخوانید
پیشنهاد سردبیر : فرش وینتیج چیست و چرا علاقه به خرید آن افزایش یافته است؟ 

————————————————————————————
تحریریه مجله نساجی کهن
ارسال مقالات و ترجمه جهت انتشار در سایت : info@kohanjournal.com

فرم ثبت نام سریع

جهت دریافت آخرین اخبار و رویدادهای نساجی و فرش ماشینی ایران و جهان در فرم زیر ثبت نام کنید

[instagram-feed]

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×