مد و پوشاک

درخواست نمایندگی ۲۹ برند پوشاک خارجی در ایران

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

 

درخواست نمایندگی ۲۹ برند پوشاک خارجی در ایران/ شرکت‌های واسط را برای اخذ نمایندگی نمی‌پذیریم

رئیس مرکز امور اصناف بازرگانان وزارت صنعت، گفت: ۲۱ برند خارجی قبل از تحریم در ایران فعال بودند و اکنون پرونده ۲۱ مورد که درخواست مجوز کرده‌اند، در حال بررسی و صدور مجوز است.

یداله صادقی به روند اعطای مجوز به برندهای خارجی پوشاک در کشور اشاره کرد و گفت: در این مرکز به کالاهای مصرفی بادوام و سرمایه‌ای مجوز داده می‌شود که شرایط خاص خود را دارد به ویژه آن که کالاهایی که در داخل تولید می‌شود و مشابه با کیفیت هم دارد روند سخت‌گیرانه‌تری را در نظر می‌گیریم.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

وی تأکید کرد: یکی از شروط ما آن است که افرادی که می‌خواهند نمایندگی در کشور تأسیس کنند، باید قرارداد از شرکت اصلی که کارخانه در آن کشور واقع است، بیاورد یا اگر در منطقه نمایندگی رسمی داشته باشد بتوانند از آن نمایندگی مجوز بگیرند و ما شرکت‌های واسط را برای اعطای نمایندگی نمی‌پذیریم.

رئیس مرکز امور اصناف و بازرگانان وزارت صنعت، به این نکته اشاره کرد که تا کنون در زمینه فروشگاه‌های زنجیره‌ای خارجی و ایجاد شعبه‌های آن در مرکز متقاضی نبوده است.

وی همچنین اعطای مجوز به یک برند نوشابه خارجی را رد کرد و گفت:‌ به هیچ شرکت نوشابه خارجی مجوز نداده‌ایم، مضاف بر اینکه در مرکز ما کالاهای مصرفی بادوام و سرمایه‌ای ثبت و مجوز داده می‌شود.

صادقی در پاسخ به اینکه طی چند ماه اخیر و با برداشته شدن تحریم‌ها روند اعطای مجوز به برندهای خارجی چه تغییری کرده است، گفت:‌ این روند روال عادی خود را طی می‌کند و ما قبل از تحریم در حوزه پوشاک به ۲۱ برند مجوز داده بودیم و اکنون نیز ۲۹ مورد درخواست مجوز کرده‌اند که پرونده آنها در حال رسیدگی و بررسی است و مجوز برخی از آنها نیز صادر شده است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×