اخبار نساجی

افزایش یارانه نقدی مراکز و معلولان در فاز دوم

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

افزایش یارانه نقدی مراکز و معلولان در فاز دوم

رییس سازمان بهزیستی کشور گفت: یارانه نقدی مراکز و معلولان در فاز دوم هدفمند سازی یارانه‌ها افزایش خواهد یافت.

خبرگزاری فارس: یارانه نقدی مراکز و معلولان در فاز دوم هدفمند سازی یارانه‌ها افزایش می‌یابد

همایون هاشمی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به اینکه سازمان بهزیستی در حال رایزنی‌ برای دریافت سهمیه سوخت معلولان از سوی سازمان هدفمند‌سازی یارانه‌ها است، اظهارداشت: این رایزنی‌ها از سال گذشته شروع شده است و همچنان ادامه دارد .

وی در پاسخ به این پرسش که آیا سهمیه سوخت معلولان در سال جاری به این افراد واگذار خواهد شد، تصریح کرد: در این خصوص نمی‌توانم به صورت قطعی اعلام کنم اما امیدوارم با تعاملی که بین سازمان بهزیستی و سازمان هدفمند‌سازی یارانه‌ها و ستاد مدیریت سوخت فراهم شده است این سهمیه به معلولان پرداخت شود.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

هاشمی ادامه داد: علی‌رغم اینکه سهمیه سوخت معلولان پرداخت نشده است، اما سازمان بهزیستی هزینه ایاب و ذهاب این افراد را افزایش داده است تا مشکلی در خصوص تردد این قشر در شهرها وجود نداشته باشد.

رئیس سازمان بهزیستی کشور در پاسخ به این پرسش که آیا سازمان بهزیستی از سازمان هدفمند‌سازی یارانه‌ها به علت تاخیر در واگذاری سهمیه سوخت بنا ندارد غرامتی از این سازمان دریافت کند، افزود: بهزیستی و هدفمند‌سازی یارانه‌ها هر دو زیرمچموعه دولت هستند و هیچ مشکلی بین این دو سازمان وجود ندارد و ما نیز بنا نداریم مشکلات را به صورت دیگری برطرف کنیم.

هاشمی افزود: سال گذشته از منابع هدفمند‌سازی یارانه‌ها ۲۵ میلیارد تومان جهت تامین غذای مراکز نگهداری معلولان و سالمندان به بهزیستی تحویل داده شد.

وی بیان داشت: در فاز دوم هدفمند‌سازی یارانه‌ها،یارانه نقدی به معلولان و مراکز نگهداری تحت پوشش بهزیستی افزایش پیدا خواهد کرد.

رئیس سازمان بهزیستی کشور به بازنگری قانون جامع حمایت از معلولان اشاره کرد و گفت: این قانون در حال بازنگری است که امیدواریم با بازنگری آن بتوانیم سطح خدمات به این قشر را افزایش دهیم.

رئیس سازمان بهزیستی کشور در پایان خاطرنشان کرد: امسال بنا داریم مربیان مهدهای کودک و مراکز بهزیستی را تحت پوشش بیمه‌های اجتماعی قرار دهیم.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
×