اخبار نساجی

میانگین قیمت هر خودرو سواری وارداتی در ایران

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

میانگین قیمت هر خودرو سواری وارداتی در ایران

گمرک ایران میانگین قیمت هر خودوری سواری صادراتی و وارداتی ایران در سال ۹۰ را به ترتیب ۵ هزار و ۳۲۰ دلار و ۲۰ هزار و ۷۶۰ دلار اعلام کرد.

به گزارش مهر، آمارهای گمرک ایران نشان می‌دهد: میانگین قیمت هر خودوری سواری صادراتی ایران در سال ۹۰ معادل ۵ هزار و ۳۲۰ دلار بوده که نسبت به سال ۸۹ با کاهش ۱۵.۴۷ درصدی مواجه بوده است.

ایران در سال گذشته ۲۴ هزار و ۳۸۶ دستگاه خودروی سواری به ارزش ۱۳۰ میلیون دلار صادر کرده است که نسبت به سال ۸۹ از لحاظ تعداد و ارزش به ترتیب بیش از ۶۰ و ۶۶ درصد کاهش نشان می‌دهد.

عراق، آلمان و بنین سه کشور عمده مقصد صادرات خودروی سورای در سال ۹۰ نام گرفتند. در سال گذشته ۲۳ هزار و ۹۰۸ دستگاه خودرو به عراق، ۱۶۶ دستگاه خودرو به آلمان و ۴۰ دستگاه خودرو به بنین صادر شده است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

میانگین قیمت هر خودرو سواری وارداتی

درهمین حال، آمارهای گمرک ایران حاکی از آن است که در سال گذشته ۳۹ هزار و ۶۸۹ دستگاه خودروی سواری به ارزش بیش از ۸۲۴ میلیون دلار وارد کشور شده است.

میانگین قیمت هر خودروی سواری وارداتی در سال ۹۰ مبلغ ۲۰ هزار و ۷۶۰ دلار ( نزدیک به ۳.۹۰ برابر هر خودروی صادراتی) بوده که نسبت به سال ۸۹ با افزایش ۱.۰۸ درصدی مواجه شده است.

کره جنوبی با ۱۹ هزار و ۶۱۵ دستگاه، امارات متحده عربی با ۱۳ هزار و ۹۲۴ دستگاه و عمان با یکهزار و ۹۹۸ هزار دستگاه ؛ سه کشور عمده مبدا واردات خودرو به ایران در سال ۹۰ بودند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×