اخبار نساجی

یارانه تولید در قالب سود تسهیلات از هم اکنون قابل پرداخت است ولی نه بصورت نقدی

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور با بیان اینکه پرداخت نقدی یارانه ۱۲۰۰ میلیاردی تولید خلاف قانون است، گفت: یارانه تولید در قالب سود تسهیلات از هم اکنون قابل پرداخت است.

محمدباقر نوبخت در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، در رابطه وضعیت یارانه ۱۲۰۰ میلیاردی تولید، که مقامات وزارت صنعت گفته‌اند دلیل عدم اختصاص آن را باید از معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور بپرسید، اظهار داشت: در سال جاری یارانه تولید ۵ هزار و ۷۲۷میلیارد تومان پیش بینی شده است منتهی در هیأت وزیران تصویب شده که این مبالغ فقط به صورت مابه التفاوت نرخ سود در اختیار بخش های تولیدی متقاضی قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر باید از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت با نظام بانکی کشور هماهنگی لازم برای اجرای این امر صورت گیرد، افزود: معاونت برنامه ریزی تعهد و تضمین می کند که این مابه التفاوت نرخ سود را پرداخت نماید.

نوبخت اضافه کرد: در حال حاضر اعلام می‌کنم همین فردا صبح هر یک از آنهایی که سر رسیدش رسیده باشد را معاونت برنامه ریزی پرداخت  می‌کند اما در ابتدا باید تعهد و تضمین هایی انجام شود که این امر نیز اجرایی خواهد شد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

به اعتقاد معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور، اگر تولیدکنندگان تصور می کنند که  1200 میلیارد تومان به صورت نقدی به آنها ارائه می شود باید بگویم این موضوع خلاف قانون است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×