اخبار نساجی

دومین نشست پرسش و پاسخ دفتر خدمات مشورتی کمیته ایرانی اتاق بازرگانی بین‌المللی (ICC)

کمیته ایرانی اتاق بازرگانی بین‌المللی، با اشراف به مشکلات کنونی بازرگانی و بانکی کشور در گستره جهانی و به منظور ارائه راه‌حل‌های کارشناسی سازگار با مقررات اتاق بازرگانی بین‌المللی (ICC) ، اقدام به تأسیس دفتری جهت بررسی و مشاوره مشکلات مبتلا به فعالان بازرگانی خارجی نموده است.

این دفتر از فروردین ماه سال ۱۳۹۰ به نام «دفتر خدمات مشورتی کمیته ایرانی اتاق بازرگانی بین‌المللی» در محل اتاق بازرگانی و صنایع و معادن و کشاورزی تهران راه‌اندازی شد و طی یک سال و نیم گذشته موفق به حل پاره‌ای از مسائل و مشکلات بانکی و تجاری بازرگانان از طریق گفتگو و ارائه راه‌حل‌های کارشناسی متکی بر اصول حرفه‌ای گردیده است.

اینک دفتر مذکور به منظور حفظ منافع حرفه‌ای اعضا و دست‌اندرکاران عرصه‌های گوناگون بازرگانی بین‌المللی و بهره‌گیری بهینه از توان کارشناسی موجود در بدنه کمیسیون‌های تخصصی و خدمات مشورتی کمیته ایرانی اتاق بازرگانی بین‌المللی، آمادگی برگزاری نشست‌های پرسش و پاسخ برای گشایش مشکلات ایجاد شده را دارد.

به همین منظور، از علاقمندان دعوت می‌شود که در دومین نشست پرسش و پاسخ کمیته ایرانی اتاق بازرگانی بین‌المللی شرکت فرمایند.

زمان برگزاری: چهارشنبه ۵ مهر ساعت ۱۶- ۱۴
مکان برگزاری: اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران- طبقه سوم – سالن کنفرانس
کارشناسان: آقای افشار، دبیر کمیسیون حمل و نقل و خدمات پشتیبانی و آقای مجید زند میرآلاوند، مشاور ارشد خدمات مشورتی کمیته ایرانی اتاق بازرگانی بین‌المللی
موضوع جلسه: مسائل و مشکلات حمل و نقل و تامین منابع مالی (Transportation & Trade Finance Problems)

در صورت داشتن هر گونه پرسش با بخش خدمات مشورتی تماس حاصل فرمایید:
تلفن: ۸۸۷۲۸۰۷۷-۹۸۲۱+
فاکس: ۸۸۷۲۸۵۷۶-۹۸۲۱+
پست الکترونیکی: ettehadieh@icc-iran.com
هماهنگ‌کننده: خانم اتحادیه

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×