اخبار نساجی

عرضه نامحدود برنج در نمایشگاههای بهاره/ قیمت از ۸۰۰ تا ۲۱۰۰ تومان

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

عرضه نامحدود برنج در نمایشگاههای بهاره/ قیمت از 800 تا 2100 تومان

رئیس اتحادیه کشوری بنکداران با اشاره به جلسه روز یکشنبه وزارت صنعت، معدن و تجارت برای تامین برنج مورد نیاز مردم در ایام پایانی سال، گفت: برنج به صورت نامحدود در نمایشگاههای عرضه مستقیم کالا عرضه خواهد شد و محدوده قیمتی ۸۰۰ تا ۲۱۰۰ تومانی خواهد داشت.

همراهان نیوز: قاسمعلی حسنی با اشاره به تصمیمات جدید برای عرضه نامحدود برنج در نمایشگاههای عرضه مستقیم کالا گفت: پیرو جلسه روز گذشته وزارت صنعت، معدن و تجارت قرار بر این شد که عرضه برنج خارجی به صورت نامحدود و منطبق با نیاز مردم در ایام پایانی سال، با قیمت مناسب تامین و توزیع شود.

رئیس اتحادیه بنکداران مواد غذایی افزود: بر این اساس محدوده قیمتی هر کیلوگرم برنج از ۸۰۰ تا ۲۱۰۰ تومان در نوسان خواهد بود که بسته به نوع برنج، متفاوت است. این درحالی است این کالا از دهم تا بیستم اسفندماه در نمایشگاههای عرضه مستقیم توزیع خواهد شد.

وی تصریح کرد: برنج‌هایی که عرضه خواهد شد، از کشورهای تایلند، اروگوئه، پاکستان و هند تامین شده و در غرف ویژه‌ای که در اختیار اتحادیه بنکداران مواد غذایی است، توزیع می‌شود.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×