گزارش نمایشگاه ها

برگزاری اولین نمایشگاه محصولات تولیدکنندگان و بافندگان فرش دستباف

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 علی پرزحمت رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین با اعلام این خبر گفت: با توجه به تاکیدات استاندار و در راستای حمایت از بافندگان فرش دستباف قزوین اولین  نمایشگاه عرضه محصولات بافندگان و تولید فرش دستباف استان همزمان با یازدهمین اجلاس شهرداران کشورهای اسلامی در قزوین برگزار می شود.

پرزحمت افزود: مشارکت دست اندرکاران این هنر صنعتی گامی رو به جلو در راستای اعتلا و انعکاس هرچه بیشتر توانمندی های بافندگان و تولیدکنندگان آن می باشد.

وی شناسایی توانمندی های استان قزوین در صنعت فرش و ایجاد بازار فروش مستقیم برای بافندگان جهت رونق اقتصادی را از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه اعلام کرد.

این مقام مسوول ادامه داد: برگزاری این نمایشگاه زمینه آشنایی شرکت کنندگان با تولیدات گوناگون و آخرین دستاوردهای هنرمندان و فعالان این حوزه را فراهم خواهد کرد و بافندگان و تولیدکنندگان می توانند دستاوردهای خود را در این نمایشگاه به اشتراک بگذارند.

پرزحمت افزود: رونمایی از نقشه اصیل فرش قزوین، تبادل اطلاعات بین تولیدکنندگان و تلاش برای ارائه راهکارهای مناسب و ایجاد تعامل گسترده از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه می باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد این نمایشگاه  ۱۶شهریور آغاز و بازدید کنندگان می توانند صبح ها از ساعت ۹ الی ۱۳ و بعد از ظهرها از ساعت ۱۶ الی ۲۲ در سرای سعد السلطنه، چهارسوق شرقی و در محل خانه فرش اعتماد قزوین از این نمایشگاه بازدید نمایند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×