اخبار نساجی

نایب رئیس شورای توسعه تجارت بین المللی گوانجوا: ایرانی‌ها قبل از خرید کالا از چین استعلام کنند

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

نایب رئیس شورای توسعه تجارت بین المللی گوانجوا: ایرانی‌ها قبل از خرید کالا از چین استعلام کنند

نایب رئیس شورای توسعه تجارت بین المللی گوانجوا چین از ایرانی ها درخواست کرد تا قبل از خرید کالا از چین، از این شورا استعلام کنند تا جنس بی کیفیت و تقلبی تحویل نگیرند.

به گزارش مهر، شیه وی خوا در دیدار با اعضای هیات رئیسه اتاق بازرگانی مشترک ایران و چین در تهران گفت: هم اکنون بهترین زمان برای گسترش روابط ایران و چین است، این در حالی است که شرکتهای چینی در دوبی، آفریقای شمالی و سایر نقاط دنیا بازار خوبی را به دست آورده است و به نظر می رسد که در ایران هنوز هم فرصتهای خوبی وجود دارد.

نایب رئیس شورای توسعه تجارت بین المللی گوانجو چین افزود: تعداد زیادی از شرکتهای چینی تمایل دارند تا با ایران توسعه روابط دهند، چراکه هم اکنون ایران درها را باز کرده است. البته تجارت بین دو کشور باید استحکام یابد و شرکتهای علاقمند به سرمایه گذاری مشترک با چین به ما معرفی شوند.

وی تصریح کرد: شرکتهای ایرانی که از برخی شرکتهای چینی جنس بی کیفیت تحویل گرفته اند، می توانند شکایات خود را به ما ارجاع دهند این در حالی است که به نظر می رسد که شرکتهای ایرانی باید قبل از انعقاد قرارداد با شرکتهای چینی، از ما در مورد آنها استعلام بگیرند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

همچنین در این دیدار، لیو ون لی معاون مدیر دپارتمان نمایشگاههای شورای توسعه تجارت بین المللی گوانجو، از برگزاری نمایشگاه غذای حلال در چین خبرداد و گفت: هر سال بیش از یک هزار شرکت در مساحت ۲۵ هزار مترمربعی به عرضه مواد غذایی می پردازند امسال نیز بیش از ۴۰ شرکت از کشورهای مختلف از جمله ترکیه، مالزی و تایلند در نمایشگاه غذای حلال در گوانجو حضور خواهند داشت.

وی اظهار داشت: با توجه به اطلاعات ما در ایران، محصولات غذایی حلال ایران مشتریان معتبری در دنیا دارد ضمن اینکه زعفران، پسته و میوه خشک ایرانی نیز در این نمایشگاه حضور یابند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
×