اخبار نساجی

بخشنامه های مغایر با آیین نامه های اجرایی لغو شد

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

بخشنامه های مغایر با آیین نامه های اجرایی لغو شد

معاون امور معادن و صنایع معدنی وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: بخشنامه های مغایر با آیین نامه های اجرایی قانون اصلاح قانون معادن لغو شد.

به گزارش مهر، وجیه الله جعفری با بیان این مطلب گفت: به منظور تسهیل در امر اکتشاف و بهره برداری از معادن، بخشنامه هایی که با آیین نامه های ابلاغ شده در تاریخ یازدهم تیر ۹۲ مغایرت داشته اند، از جمله دستورالعمل مزایده، دستوالعمل بهره برداری و غیره، لغو شده است.

وی با بیان اینکه دستورالعمل های جدید مورد نیاز در حال تدوین شدن است، افزود: برخی از این دستورالعمل ها نیز در آیین نامه اجرایی پیش بینی شده است.

معاون امور معادن و صنایع معدنی وزیر صنعت، معدن و تجارت همچنین به تهیه و تدوین دستورالعمل حداقل توان فنی و مالی متقاضیان اکتشاف معادن اشاره و تصریح کرد: این دستورالعمل، ابلاغ شده و از هفته آینده اجرایی می شود.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

جعفری در ادامه اظهار داشت: بخشنامه ای نیز در خصوص آزاد ساختن ثبت تقاضای اکتشاف خارج از پهنه بندی های مصوب صادر شده است که بر اساس آن، مناطقی که هنوز پهنه بندی مصوب ندارند، باید برای فعالیت معدنی افراد حقیقی و حقوقی در این مناطق آزاد شوند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×