اخبار فرش ماشینی

نساجی بروجرد تاکنون نامه ای مبنی بر بازگشت به کار نکردن کارگران ارائه نداده است

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بروجرد گفت: کارخانه نساجی بروجرد تاکنون هیچ نامه ای مبنی بر بازگشت به کار نکردن کارگران این واحد تولیدی به اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی ارائه نداده است.

کامران فرشید افزود: با توجه به رای صادره از اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بروجرد هیچ شرطی مبنی بر بازگشت به کار نشدن کارگران نساجی در پایان شهریورماه سال جاری قرار داده نشده است.
وی اظهار کرد: در نامه ای که مدیران نساجی به اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بروجرد ارایه داده اند مدت لغو قرارداد کارگران تا پایان شهریورماه امسال ذکر شده است لذا باید بعد از این تاریخ کارگران بازگشت به کار شوند.
وی با بیان اینکه هیچ منعی برای بازگشت به کار کارگران نساجی در پایان شهریورماه وجود ندارد، افزود: برای ارائه تسهیلات به کارخانه نساجی بروجرد رایزنی هایی صورت گرفته است و این کارخانه باید وثیقه های لازم برای دریافت وام را هرچه سریعتر ارائه دهد.
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بروجرد اضافه کرد: زمان بازپرداخت تسهیلاتی که کارخانه نساجی در گذشته گرفته است نیز تمدید می شود.
ابتدای سال جاری ۴۸۳ تن از کارگران نساجی بروجرد به منظور آنچه اجرای طرح توسعه کارخانه عنوان شد به مدت ۶ ماه لغو قرارداد شدند.
طبق اعلام مدیران کارخانه نساجی، این کارگران ابتدای مهرماه بازگشت به کار می شوند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×