اخبار نساجی

تعیین سهم تولید از درآمد هدفمندی یارانه ها

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

بررسی های تحقیقاتی و پژوهشی برای تعیین سهم تولید از درآمد ناشی از هدفمندی یارانه ها آغاز شده است.

به نقل از موج، سید علیرضا شجاعی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، با اعلام این مطلب اظهار داشت: برای تعیین سهم صنعت و معدن از درآمد ناشی از اجرای قانون هدفمندی یارانه ها کار کارشناسانه و تحقیقاتی را آغاز کرده ایم تا مرحله دوم این قانون با موفقیت اجرایی شود.

وی افزود: در حال حاضر کارگروه ماده ۸ در وزارت صنعت و تجارت تشکیل شده تا سهم دقیق این بخش از درآمدهای هدفمندسازی را مشخص کند.

شجاعی ادامه داد: براساس قانون باید ۳۰ درصد از درآمد حاصل از هدفمندسازی یارانه ها به بخش تولید، خدمات، حمل و نقل و … تخصیص پیدا کند و ما در این کارگروه تلاش داریم تا سهم بخش صنعت و معدن از این ۳۰ درصد معین شود.

شجاعی با تاکید بر ضرورت حمایت از تولید تصریح کرد: به طورقطع بخش تولید باید در اولویت اجرای فاز دوم قانون هدفمندسازی یارانه ها قرار بگیرد به همین دلیل لازم است تا فضای حمایتی بیشتری برای بخش تولید کشور لحاظ شود.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت همچنین با اشاره به صدور ۱۲هزار جواز تاسیس خاطرنشان کرد: این مجوزها برای ۳۰۰هزار نفر فرصت شغلی ایجاد می کند که البته بخشی از این مجوزها عادی بوده و برخی از آنها مورد حمایت مالیاتی و تسهیلاتی قرار گرفته اند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×