اخبار نساجی

افزایش ۲ برابری‌ سرانه تولید ناخالص داخلی ایران

 

واحد اطلاعات اکونومیست در تازه‌ترین گزارش خود از افزایش حدود دو برابری سرانه تولید ناخالص داخلی ایران تا سال ۱۳۹۵ خبر داد.

به گزارش سرویس اقتصادی جام نیوز، واحد اطلاعات اکونومیست در تازه‌ترین گزارش خود از افزایش حدود دو برابری سرانه تولید ناخالص داخلی ایران تا سال ۱۳۹۵ خبر داد.

اکونومیست در گزارش ماه ژانویه ۲۰۱۲ خود سرانه تولید ناخالص داخلی ایران در سال گذشته را ۵۷۱۰ دلار برآورد و پیش‌بینی کرد که این میزان در سال جاری به ۶۶۶۰ دلار افزایش خواهد یافت.

اکونومیست معتقد است که طی سال آینده برای مردم ایران سرانه تولید ناخالص داخلی ۷۲۵۰ دلاری به ثبت خواهد رسید که با تداوم روند صعودی این شاخص در سال ۹۲ برابر با ۸۱۰۰ دلار خواهد بود.

افزایش ۹۳۰ دلاری سرانه تولید ناخالص داخلی ایران در سال ۹۳ را به ۸۹۴۰ دلار خواهد رساند و این شاخص در سال ۱۳۹۴ به ۹۹۵۰ دلار افزایش خواهد یافت.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

سال ۱۳۹۵ سالی است که برای سرانه تولید ناخالص داخلی ایران رقم ۱۱ هزار و ۹۰ دلار به ثبت خواهد رسید که نسبت به سال گذشته حدود دو برابری افزایش نشان می‌دهد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×