اخبار نساجی

ارزان قیمت‌های پرفروش نوکیا در ایران

 

ارزان قیمت‌های پرفروش نوکیا در ایران

 

فروشندگان گوشی های نوکیا از تقاضای بالای مشتریان از مدل های ۱۲۸۰ ، ۱۰۱ ، ۱۱۰ ، c2-03 ، x1-01 و c1-01 این برند در بازار موبایل تهران خبر دادند.

به گزارش خبرنگار بازار باشگاه خبرنگاران  قیمت مناسب و زیر ۱۵۰ هزار تومانی گوشی های فوق باعث شده تا بیشتر مشتریانی که خواهان گوشی های ارزان قیمت هستند به تقاضای این مدل ها بپردازند.پنج مدل۱۲۸۰ ، ۱۰۱ ، ۱۱۰ ،  x1-01 و  c1-01  نوکیا که با قیمت زیر۵۴ ، ۸۵ ، ۱۲۷ ، ۱۲۱ و ۸۰هزار تومانی به فروش می رسد فاقد امکانات پیشرفته ای هستند و بیشتر جهت مکالمه ساده تلفنی به کار می روند.

گوشی ۱۲۸۰ این برند که فاقد هرگونه امکانات بالایی است تنها جهت مکالمه ساده تلفنی به کار می رود؛ استحکام این گوشی در مقابل ضربه باعث شده تا در میان مشتریان گوشی های ارزان از اقبال خوبی برخوردار شود. این گوشی ۵۴ هزار تومانی نوکیا در صدر پرفروش های ارزان قیمت قرار گرفته است.نوکیا ۱۰۱از دیگر مدل های ارزان قیمت این برند است که با قیمت ۸۵ هزار تومانی توانسته رضایت مخاطبان را به خود جلب نماید.این گوشی که در رنگ بندی متنوع تولید و عرضه شده  دارای صفحه نمایش ۱.۸ اینچی TFT با قابلیت نمایش ۶۵ هزار رنگ، پشتیبانی از SMS و رادیو است.۱۱۰ نیز با برخورداری از قیمت زیر۱۳۰ هزار تومانی توانسته شمار بالایی از تقاضای مشتریان را به خود اختصاص دهد.x1-01 نوکیا با قیمت ۱۲۱هزار تومانی توانست در لیست پرفروش ترین های این برند جای گیرد.گوشی c1-01  از دیگر پرفروش های ارزان قیمت است  که با قیمت ۸۹ هزار تومانی توانست در پرفروش ترین های نوکیا  قرار گیرد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×