اخبار فرش ماشینی

دو قسمت شدن نمایشگاه فرش ماشینی جفایی در حق نمایشگاه امسال بود

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

مدیر بازرگانی شرکت فرش آسایش اظهار داشت: دو قسمت شدن نمایشگاه بین المللی فرش ماشینی و برگزاری آن در دو زمان و مکان متفاوت، جفایی در حق نمایشگاه امسال بود.

امیر حیدری اظهار داشت: روند برگزاری نمایشگاه در سال های متوالی گذشته مطلوب بوده است اما امسال به دلیل برگزاری این رخداد مهم تجاری در دو زمان و مکان متفاوت در کشور رویداد مطلوبی برای صاحبان صنایع نبود.

وی افزود: خوشبختانه روند برگزاری نمایشگاه فرش ماشینی چه از نظر مراوده با دیگر شرکت ها و چه فروش محصولات، همیشه خوب بوده است.

وی با بیان اینکه ما در بحث صادرات مشلات زیادی داریم تصریح کرد: بهترین راه حل مشکل صادرات، بازاریابی حضوری است که می توان با حضور در کشورهای مختلف با آن ها ارتباط گرفت و نیاز های آنان را رفع کرد.

حیدری به فعالیت های مجتمع نساجی آسایش اشاره کرد و گفت: این مجتمع پنج دوره صادر کننده ی نمونه ی ملی کشور و ۱۳ سال بعنوان صادر کننده ی نمونه ی استانی شده است.

وی اظهار کرد: از ابتدای شروع کار، بنای کار ما بر صادرات بود تا بتوانیم بازارهای افغانستان، عراق و پاکستان را بدست بیاوریم.

وی گفت: هدف این بود که از ابتدا تا انتهای تولید فرش را خودمان پیاده کنیم و خوشبختانه در حال حاضر ۸۰ درصد نیازهای مشتریان که در بر دارنده گلیم، گبه و فرش های عروسکی نیز هست در این شرکت مرتفع می شود.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×