اخبار فرش ماشینی

نمایشگاه دموتکس در تهران!؟

 

به گزارش خبرنگار مجله جهان فرش در همایشی که در مورخ پانزده اردیبهشت ۹۳ برای آشنایی با نمایشگاههای آلمان توسط شرکت فوژان راهبران در هتل پارسیان اوین برگزار شد از طرف هیئت مدیره اتحادیه فرش ماشینی و موکت تهران پیشنهادی مبنی بر برگزاری نمایشگاههای دموتکس در تهران به مدیر بین الملل نمایشگاههای هانوفر ارائه شد که مورد استقبال قرار گرفت. آقای محمد هادی کمالیان رئیس هیات مدیره اتحادیه فرش ماشینی و موکت تهران در این باره گفت:” در این جلسه پیشنهادی مبنی بر برگزاری نمایشگاه دموتکس در تهران را مطرح کردیم که خوشبختانه مورد استقبال شرکت آلمانی قرار گرفت. قطعاً این یک آرزوی دیرینه برای ما و شرکت های ایرانی است که دموتکس به تهران بیاید. به نظر من سرزمین اصلی فرش جهان ایران است. کشور ما در همه بخش های صنعت کفپوش دارای پتانسیل بسیار بالایی است. فرش دستباف ایرانی و فرش ماشینی ما امروزه در جهان بی نظیر است. همچنین ایران در تولید انواع سنگ و سرامیک ظرفیت های بالایی دارد. “

همچنین آقای محسن شیرازی در مورد این پیشنهاد افزود:” اتحادیه فرش ماشینی و موکت تهران به عنوان متولی این بخش دارای قدرت بسیار بالایی است و به سبب روابط گسترده خود با بخش تولید فرش ماشینی و نیز توزیع فرش و موکت می تواند در این بخش به خوبی وارد شود و مقدمات حضور دموتکس در ایران را فراهم آورد. لذا پیگیری های مربوطه از طریق هماهنگی با شرکت فوژان راهبران برای بررسی نهایی با مدیریت نمایشگاههای دموتکس انجام می گیرد که نتایج آن متعاقباً اعلام خواهد شد.”

منبع : شماره ۲۳ مجله کهن

تلفن اشتراک : ۷۷۲۴۵۷۸۰-۰۲۱

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×