اخبار فرش ماشینی

توزیع کارت آزمون حوزه‌های صنعت ساختمان، صنایع دستی، فرش و نان و غله

توزیع کارت آزمون سنجش مهارت در حوزه‌های صنعت ساختمان، صنایع دستی، فرش و نان و غله تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه سوم مهرماه ادامه دارد.

به گزارش ایسنا، چهارمین آزمون سنجش مهارت سال ۱۳۹۲ در حوزه صنعت ساختمان، صنایع دستی، فرش و نان و غله در ۱۵۵ حرفه به صورت هماهنگ کشوری، روز پنجشنبه چهارم مهرماه برگزار می شود.

۲۸ هزار و ۱۸۳ نفر در حوزه‌ صنعت ساختمان در ۳۹ حرفه ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد ۲۸ هزار و ۱۷۶ نفر مرد و ۷ نفر زن هستند.

۱۹ هزار و ۳۰۰ نفر نیز در آزمون سنجش مهارت حوزه‌های صنایع دستی، فرش و نان و غله در ۱۱۶ حرفه ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد ۳۸۶۰ نفر مرد و ۱۵ هزار و ۴۴۰ نفر زن هستند.

آزمون هر حرفه شامل دو مرحله کتبی و عملی است که متقاضیان بخشهای صنعت ساختمان، صنایع دستی، فرش و نان و غله که قبلاً در موعد مقرر برای شرکت در آزمون‌های مذکور ثبت نام کرده‌اند، باید تا تاریخ ۳/۷/۹۲ به سامانه http://advari.irantvto.ir مراجعه و با درج شناسه پرداخت و شماره پرونده یا درج مشخصات فردی، کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند.

مرحله کتبی چهارمین آزمون سنجش مهارت سال ۱۳۹۲ در حوزه صنعت ساختمان، صنایع دستی، فرش و نان و غله در ۱۵۵ حرفه به صورت هماهنگ کشوری روز پنجشنبه چهارم مهر برگزار می شود و داوطلبان پس از شرکت در آزمون کتبی و کسب نمره قبولی، براساس برنامه زمانبندی اعلام شده از سوی ادارات سنجش استان‌هابرای شرکت در آزمون عملی باید به حوزه های تعیین شده مراجعه کنند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×