اخبار نساجی

خوشحالی بورس از توافق هسته‌ای / ثبت بازدهی ۱۱۰ درصدی بورس

 

خوشحالی بورس از توافق هسته‌ای / ثبت بازدهی 110 درصدی بورس

شاخص کل بورس در آخرین دقایق معاملات دیروز با بیش از هزار واحد رشد رو به رو شد و با عبور از کانال ۸۰ هزار واحدی، بازدهی ۱۱۰ درصدی را نصیب سهام داران کرد.

به گزارش ایسنا، بورس اوراق بهادار تهران در دومین روز معاملاتی هفته به مذاکرات مثبت هسته ای و توافق حاصل شده میان اعضای ۱+۵ واکنش مثبت نشان داد و با گذر از ۲ کانال تاریخی، بازدهی ۱۱۰ درصدی را نصیب سهام داران کرد.

به این ترتیب خوشحالی سهامداران تالار شیشه‌ای به توافق حاصل شده موجب شد تا صنایع مختلف بورس از افزایش تقاضا و رشد قیمت برخوردار شده و دماسنج بازار سرمایه با ۱۱۴۷ واحد رشد به کانال ۸۰ هزار و ۲۲ واحدی برسد

در بازار دیروز صف‌های خرید سنگین در نمادهای خودرویی، بانکی و پتروشیمی تشکیل شد و رشد قیمت نمادهای هلدینگ خلیج فارس، تاپیکو، نفت و گاز پارسیان، ملی مس و سرمایه گذاری غدیر موجب رشد شاخص و عبور آن از عدد ۸۰ هزار واحدی شد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

به این ترتیب با رشد ۱.۴۶ درصدی شاخص بورس در معاملات دیروز بازدهی بازار سهام از ابتدای سال تاکنون به بیش از ۱۱۰ درصد بالغ شد.

در مجموع در بازار مثبت دیروز بیش از ۸۰۰ میلیون سهم به ارزش ۴۱۸ میلیارد ریال معامله شد و ارزش بازار سرمایه نیز به بالاترین سطح خود یعنی ۳۹۱ هزار میلیارد تومان رسید.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×