اخبار نساجی

کشف محموله قاچاق ۲ میلیاردی پارچه در لرستان

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

جانشین فرمانده انتظامی استان لرستان گفت: کامیون‌های حامل ۲۴ تن انواع پارچه خارجی به ارزش دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در محور خرم‌آباد – بروجرد توقیف شدند.

به‌نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان لرستان‌، سرهنگ علی احمدی تبار اظهار داشت: دو دستگاه خودرو کامیون کشنده حامل ۲۴ تن انواع پارچه خارجی به ارزش دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در محور خرم‌آباد – بروجرد  توقیف شد.

وی افزود: مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز آگاهی لرستان و پاسگاه شهید ماسوری شهرستان خرم‌آباد در راستای اجرای طرح مبارزه با ورود و خروج کالا قاچاق و ناامن ساختن بستر ارتکاب جرم و تحقق مصادیق اصلی مبارزه با قاچاق کالا به ویژه قاچاق پارچه، در محور خرم‌آباد – بروجرد به دو دستگاه خودرو کامیون کشنده مظنون و آنان را توقیف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان لرستان عنوان کرد: مأموران در بازرسی از خودروهای توقیف‌شده مقدار ۲۴ تن انواع پارچه خارجی فاقد اسناد گمرکی را  کشف و دو نفر را دستگیر کردند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

وی بابیان این‌که دو محموله کشف‌شده از استان‌های جنوبی به مقصد پایتخت بارگیری شده بود گفت: بنا بر اظهارات کارشناسان مربوطه ارزش کالاهای مکشوفه دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

احمدی تبار  با اشاره به اینکه دو متهم با پرونده متشکله جهت سیر مراحل قانونی به مراجع ذیصلاح معرفی شدند تصریح کرد: ورود بی‌رویه کالای خارجی قاچاق نابودی تولید داخلی و ناامنی برای سرمایه‌گذاران داخلی را به همراه دارد.

وی اظهار داشت: از عموم مردم و شهروندان انتظار داریم هرگونه گزارش تهیه، توزیع و ورود کالاهای خارجی قاچاق را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

۱۱۰ دستگاه موتورسیکلت متخلف در دورود توقیف شد

سرهنگ  هدایت اله حسنوند  فرمانده انتظامی دورود اظهار داشت: در دوماهه نخست امسال ۱۱۰ دستگاه موتورسیکلت متخلف در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با موتورسیکلت‌سواران متخلف در این شهرستان  توقیف شد.

وی افزود: به‌ منظور پیشگیری از وقوع تصادفات و کاهش حوادث ترافیکی و ارتقاء احساس امنیت در جامعه طرح برخورد با موتورسیکلت‌سواران متخلف در دورود اجرا شد.

فرمانده انتظامی دورود  عنوان کرد: در اجرای طرح‌های مذکور تعداد ۱۱۰ دستگاه موتورسیکلت متخلف اعمال قانون  و روانه پارکینگ شدند.

وی  نداشتن پلاک ملی و مدارک قانونی، عدم استفاده از کلاه ایمنی و حرکت در خلاف جهت عبور، ‌انجام حرکات نمایشی و مخاطره‌آمیز را ازجمله جرائم موتورسیکلت‌های متخلف دانست و گفت: امسال طرح‌های ساماندهی و برخورد با موتورسیکلت‌سواران متخلف یکی از مهم‌ترین اولویت‌های اجرایی پلیس است.

حسنوند بابیان تداوم  ادامه طرح برخورد با موتورسواران متخلف و مزاحم در سال ۹۵ بیان کرد: لازم است خانواده‌ها همراه پلیس، با رعایت قانون و افزایش ایمنی استفاده از موتورسیکلت بر فرزندان خود نظارت لازم و کافی داشته باشند.

طرح برخورد با تخلفات ناوگان مسافربری در لرستان اجرایی می‌شود

سرهنگ مرتضی چغلوند رئیس پلیس‌راه استان  لرستان اظهار داشت: به دلیل نظارت بیشتر بر عملکرد ناوگان مسافربری (مینی‌بوس)، اولین طرح برخورد با تخلفات این دسته از ناوگان مسافربری در پلیس‌راه استان به مرحله اجرا درآمد.

وی با اشاره به این‌که رابطه تخلف و تصادف یک رابطه مستقیم است افزود: هرکجا که تخلفات رانندگی افزایش یابد احتمال تصادف آن منطقه افزایش می‌یابد که  با استفاده از حداکثر  امکانات و توان در راستای اجرای طرح‌های برخورد با تخلفات ناوگان مسافربری اقدامات لازم در این رابطه انجام گرفت.

رئیس پلیس‌راه استان  لرستان عنوان کرد: در طول دو روز گذشته در  اجرای طرح ضربتی و کنترل  ۵۷۰  دستگاه وسیله نقلیه  مینی‌بوس،  ۱۶۷ دستگاه دارای تخلفات رانندگی بوده که ضمن  اعمال قانون ۵ دستگاه توقیف و روانه پارکینگ شدند.

وی بیان کرد: به دلیل عدم نوسازی مینی‌بوس‌ها و عدم وجود زیرساخت‌های موجود و نظر به اینکه اکثر تردد مینی‌بوس‌ها در محورهای فرعی و روستایی استان به جهت حمل مسافر انجام می‌گیرد، پلیس‌راه استان نسبت به اعزام تیم‌های گشت و اجرای طرح‌ها در محورهای مواصلاتی، اقدام می‌شود.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×