اخبار نساجی

مصریان، سر پرست ارتباطات و امور بین الملل ایران خودرو شد

طی حکمی از سوی مهندس نجم الدین، مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو، علی مصریان سرپرست مدیریت ارتباطات و امور بین المل این گروه صنعتی شد.

در این حکم آمده است، “انتظار دارد با بهره گیری از تمام امکانات، قابلیت ها و توانائیها درساماندهی و انسجام امور درمدیریت مزبور به نحوی اقدام نمایید که چشم اندازاهداف و برنامه های شرکت دراین مدیریت به منصه ظهور برسد.

همچنین امیداست با اتکال به خداوند و با هماهنگی و همکاری قائم مقام ها، معاونین، مدیران و سایر دست اندرکاران درسطح گروه صنعتی ایران خودرو درنیل به اهداف و انجام امور محوله موفق باشید.”

مهندس میر جواد سلیمانی قائم مقام مدیر عامل در کیفیت و توسعه محصول در مراسم تودیع و معارفه مدیر ارتباطات و امور بین الملل این گروه با بیان این مطلب گفت: طی سه سال اخیر مهندس بابایی تلاش زیادی در زمینه ارتباطات داشته است.

وی ادامه داد: فعالیت ارتباطات خیلی پیچیده و مهم است و با ید برنامه ریزی گسترده ای در این حوزه صورت پذیرد.

مهندس سلیمانی تصریح کرد: با توجه به اینکه امسال سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی است، وظیفه سنگینی بر دوش گروه صنعتی ایران خودرو و به خصوص مدیریت ارتباطات و امور بین الملل این شرکت است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

گفتنی است، علی مصریان پیش از این به عنوان رئیس اداره اطلاع رسانی گروه صنعتی ایران خودرو فعالیت می کرد، وی فارغ التحصیل مهندسی نرم افزار کامپیوتر می باشد و بیش از هفت سال سابقه فعالیت مطبوعاتی در رسانه های مختلف کشور دارد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×