اخبار نساجی

وزیر راه:تونل می زنیم تا دیگر قطارها در شن و برف گیر نکنند

 

وزیر راه:تونل می زنیم تا دیگر قطارها در شن و برف گیر نکنند

وزیر راه و شهرسازی گفت: در آینده نه چندان روز دیگر طوفان شن باعث تاثیر در حرکت قطارها نمی‌شود چرا که با استفاده از راه‌هایی چون تونل زدن می‌توان جلوی مشکل را گرفت.

علی نیکزاد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برفی که در استان‌های شمالی می‌آیند و یا طوفان شن در استان سیستان و بلوچستان در برخی مواقع باعث تاخیر در حرکت قطارها می‌شود.

وی عنوان کرد: زمانی که طوفان شن جلوی حرکت قطارها را می‌گیرد، همکاران در حوزه راه به سرعت درصدد باز کردن خطوط است.

وزیر راه و شهرسازی با بیان این‌که در فکر راه‌هایی با توجیه اقتصادی برای حل موضوع هستیم، تصریح کرد: با راه‌های همچون تونل زدن می‌توان جلوی مشکل را گرفت.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نیکزاد خاطرنشان کرد: دانش حل این مساله وجود دارد و در آینده نه‌چندان دور مشکل حل می‌شود.

وی با بیان این‌که تاکنون قطارها بدون هیچ‌گونه مشکلی رفت‌وآمد می‌کردند، گفت: به جز ۳ ساعت تاخیری که در مدت اخیر به‌دلیل طوفان سنگین اتفاق افتاد و راه بسته شد، هیچ‌گونه مشکلی نداشتیم.

وزیر راه و شهرسازی در پاسخ به این پرسش که چرا جاده شمشک به دیزین را ایمن‌سازی نمی‌کنید؟ عنوان کرد: این موضوع ارتباط زیادی به ما ندارد.

نیکزاد تصریح کرد: من ابتدا باید جان مردم را نجات دهم و سپس اگر کسی می‌خواهد اسکی بازی برود، بگوید و با این مساله موافق هستیم.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×