اخبار نساجی

۶۲درصد تولیدکنندگان کشور پول نیاز دارند

 

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اعلام اینکه طرح اصلاح موادی از قانون مالیات‌های مستقیم جلوی ۸۰ درصد ۱۱هزار میلیارد تومان مالیات گریزی را می گیرد، گفت:۶۲ درصد واحدهای تولیدی نیاز به پول دارند که باید تلاش کنیم نیاز پولی آنها را برطرف کنیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ابوذر ندیمی شب گذشته در گفتگوی ویژه خبری به عنوان موافق کلیات لایحه بودجه سال ۹۴ گفت: دولت وکمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی تلاش کرده اند ، یک بودجه خوب ارائه کنند.

وی با اشاره به اینکه تلاش شده است سیاست های اقتصاد مقاومتی در این بودجه دیده شود افزود: فاصله هایی که با اهداف برنامه پنجم توسعه ایجاد شده است، مربوط به این دولت و مجلس نیست.

ندیمی درباره منابع صندوق توسعه ملی هم گفت:قرار نیست کسی به منابع این صندوق دست بزند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

وی درباره بودجه طرح های عمرانی هم با بیان اینکه این طرح ها اولویت بندی می شوند، افزود: دولت بر اساس سازوکار تخصیص درباره طرح های منتخب تصمیم  گرفته است و به نسبت پیشرفت طرح، بودجه می دهد و دولت نمی خواهد  همه طرح ها را با هم اجرا کند .

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:  هیچ رویکرد فردی ، محلی و سیاسی در اولویت بندی طرح های عمرانی نبود و این اولویت بندی ها بر اساس منافع ملی انجام شده است.

ندیمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه اجرای قانون هدفمندی یارانه ها از همان ابتدا اشکالاتی داشت، گفت: هیچ وقت سهم تولید از هدفمندی یارانه ها به طور کامل داده نشد.

وی افزود: درباره تبصره ۲۱ ماده واحده، پیشنهاد اصلاحی داریم و دولت هم در این زمینه اتفاق نظر دارد  و اگر نیاز باشد اصلاح می کنیم .

ندیمی اضافه کرد: گفته می شود حدود ۶۲ درصد واحدهای تولیدی نیاز به پول دارند که باید تلاش کنیم نیاز پولی آنها برطرف شود .

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، اصلاح موادی از قانون مالیات های مستقیم را آوردیم تا از مالیات گریزی جلوگیری شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی افزود: به این ترتیب جلوی حدود ۷۰ تا ۸۰ درصد ۱۱ هزار میلیارد تومان گریز مالیاتی که رئیس سازمان امور مالیاتی اعلام کرده است، گرفته می شود.

ندیمی با اشاره به اینکه درآمدهای مالیاتی از ۲۸ هزار میلیارد تومان در سال ۸۹ به حدود ۴۹ هزار میلیارد تومان در سال ۹۳ رسیده است گفت: پیش بینی می شود در سال آینده ، ۶۹ هزار میلیارد تومان، درآمد مالیاتی محقق شود.

وی با بیان اینکه نگرانیم که بخشی از مالیات ها به علت رکود اقتصادی محقق نشود افزود : اجرای اقتصاد مقاومتی بر پایه  همکاری مردم است لذا توقع داریم در این  شرایط خاص ، مردم در تحقق اقتصاد مقاومتی، دولت و مجلس را  یاری کنند .

 

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×